Avaans Media Announces Return of PR Sprints for Consumer Products for Fall 2025
Exclusive to Avaans Media, PR Sprints Reinvent Consumer PR
PR Sprints continue to embrace the evolution of the media landscape with media placements that meet the needs of today’s consumer products. This special PR package that empowers holiday promotions and Q4 buying season is popular with consumer brands for its unheard-of flexibility and simplicity. No other PR agency offers PR Sprints.
“Fall is the ideal time for consumer products to grab marketshare and PR Sprints are a Q4 cornerstone. It’s the perfect blend of deliverables and timing because all the media is in place in time for Black Friday and Cyber Monday,” said Tara Coomans, Avaans Media founder.
“AI search continues to reward media placements in third party publications, and consumers are using both AI and traditional search to find the perfect gift, home accent, or beverage for the holiday season and PR Sprints deliver the much needed edge.” continued Coomans.
PR Sprints are ideal for consumer tech and gadgets, home goods, and CPG brands like beverages, which spike in the fall and holiday shopping seasons. The earned media PR program works exceptionally well with affiliate programs and offers choices of influencer sampling and guaranteed placement options online and on television.
Early registrants will benefit from guaranteed competitor exclusivity, inclusion in pitches and media requests that start as early as July, and first choice of limited availability choices. PR Sprint registration is now open and will remain so until the spots are sold out or August 22, 2025, whichever comes first.
PR Sprints start in September and run through the end of November, with guaranteed placements throughout the time frame.
For more information on PR Sprints please visit the FAQ Page
About Avaans Media
Avaans means "advantage." Avaans Media is the Top Boutique PR Firm in Los Angeles on Clutch.com and a 2X Inc. Power Partner who provides digitally savvy public relations for emerging industries, ambitious brands, and purpose-driven organizations. Exclusive to consumer products, the PR Sprints are a signature offering for seasonal PR. Founded by Tara Coomans in 2008, Avaans Media is based in Los Angeles, California.
avaansmedia.com
Tara Coomans
Avaans Media
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artistic Horror Short Film ‘BABYTEETH’ Explores Monsters in Our Heads and Homes
Beyond Broken by Marie Sumnicht Continues to Inspire Hope and Healing for Grieving Parents
XLIV Italian Bowl, American Football League Unveils the 'Gionni Colombo Trophy'
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.