Avara Celebrates the Launch of Their New Summer Collection in 30A
Ahead of the launch, Avara traveled to Seacrest Beach and the scenic 30A area in Florida to shoot the new collection with renowned photographers Matt Shouse and Sarah Shen and connected with established brand partners and customers local to the area. “I wanted to come here because 30A is such a special place for me, and so many of our customers–the beautiful beaches, the laid-back family atmosphere. Some of the most special times I’ve had with my family have been at 30A, and I know so many of our customers feel the same way.” said Emily Wickard, Avara CEO.
While in town, the brand hosted a beachside lobster bake, where brand partners @nashvilletash, @tanyafosterblog, @cyndispivey, and @thefancyashley, plus their guests, were dressed in pieces from the new Summer Collection. Attendees enjoyed fresh seafood, mingled by the fireside, and received custom illustrations by local artist Brook Taylor to commemorate the evening.
Designed with every woman in mind, the Summer Collection offers elevated yet accessible styles that make warm-weather dressing feel effortless. Like many of Avara’s most-loved launches, this collection features a range of Avara Exclusives - styles designed in-house and available only through the brand.
The accessories round out the collection beautifully, with bold beach-ready raffia totes, statement-making pearlescent and gold jewelry, and easy throw-and-go mesh and breathable shoes. Thoughtfully designed down to the last detail, each piece is made to mix, match, and style your way–offering endless outfit possibilities for an Avara look head-to-toe.
To shop the Summer Collection and more, visit shopavara.com for styles made for women everywhere.
ABOUT AVARA:
Avara, founded in 2018 by Emily Wickard, aims to provide curated high-quality clothing at a desirable price-point and a unique shopping experience to all their customers. Today, Avara continues to grow as a go-to fashion brand for women seeking confidence and support through both their wardrobe and shopping journey. Avara has worked to cultivate a strong community of Avaraistas–a group of women who share, support, and celebrate their love for fashion.
Avara focuses on its online store and digital strategy by collaborating with fashion and lifestyle influencers to extend its reach and strengthen the Avaraista community. In addition, Avara stays true to an in-person shopping experience at their flagship Dallas location on 4329 W. Lovers Lane.
Media Contact:
Kyra Castillo, Copywriter on behalf of Avara
Email: kyra@shopavara.com
Phone: 214-695-7080
Kyra Castillo
Avara
kyra|shopavara.com| |kyra|shopavara.com
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Hypertherm Associates 海宝发布《2024 企业文化和社会责任报告》
A Five-Year Meditation on Leadership Becomes a Blueprint for the Future of Work
RST SOLUTIONS DEPLOYS CUTTING-EDGE TECHNOLOGY TO SUPPORT DUST AND SEDIMENT CONTROL IN MINING EXPLORATION
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.