BLiNK AI Names Dan McAllister as Chief Revenue Officer to Accelerate Growth and Deepen Automotive Market Leadership
Dan brings over 20 years of experience building high-performing revenue organizations and driving go-to-market execution across the SaaS and automotive sectors.
Dan will lead all revenue-generating functions at BLiNK AI with a clear mandate: scale adoption of the company’s industry-defining customer engagement and service scheduling platforms - including newly announced Telematica™ and BlinkVoice AI - across dealerships, dealer groups, and OEM programs throughout North America.
“Dan brings the exact mix of clarity, operational discipline, and deep industry insight that this moment demands,” said Dave Perry, CEO of BLiNK AI. “His track record in automotive SaaS is exceptional, and his ability to align teams, systems, and strategy for growth makes him an ideal fit as we enter our next phase of expansion.”
Dan has helped scale revenue at companies like Spectrio and ABN, securing large-scale programs with leading OEMs including GM, VW, and Kia. His understanding of dealer networks, OEM compliance, and fixed and variable ops dynamics enables BLiNK AI to better serve its growing base of forward-thinking dealership partners.
“BLiNK AI is solving the right problems at exactly the right time—connecting dealers to customers with intelligence, speed, and measurable impact,” said Dan McAllister, CRO of BLiNK AI. “I’m thrilled to join a team that’s redefining what’s possible in automotive customer engagement and retention, and I look forward to helping more dealers unlock the full value of these powerful tools.”
Dan resides outside of Philadelphia and is an avid triathlete and coach at heart—approaching both business and endurance with the same principles: preparation, grit, and teamwork.
Shape
About BLiNK AI
BLiNK AI is the leading AI-powered customer engagement platform built for the automotive industry. From intelligent phone automation and web scheduling to telematics-driven service campaigns and customer feedback tools, BLiNK AI connects dealerships with their customers across every touchpoint. Learn more at www.blinkai.com.
Ashleigh Norton
BLiNK AI
+1 980-643-5058
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Clean Group Commercial Cleaning moves in to heart of Sydney CBD with the new office address
Graphene Water Purification Market to Hit USD 536.3 Million by 2034, Advancing Clean Water and Sustainability
BlackVue ELITE 8 Series Redefines Vehicle Surveillance with Extended Parking Mode and Unmatched Low-Light Performance
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.