Centric Leads the Pack with 5 Finalist Spots at AMA’s Premier Marketing Awards
After winning 7 awards in 12 months, Centric earns 5 more finalist spots at the AMA Crystal Awards 2025 for creative and digital excellence.
These latest nominations span B2B and B2C websites, search engine optimization (SEO), email campaigns, and performance-driven marketing; highlighting Centric’s ability to build, scale, and optimize digital platforms that solve real business challenges.
“Being shortlisted across five categories is an exciting milestone and a reflection of our team's relentless focus on results,” said Usman Khalid, CEO at Centric. “Whether we’re delivering operational dashboards for a refinery or scaling digital presence for an enterprise brand, we bring the same commitment to performance and precision.”
From the Field to the Funnel: Excellence with High-Impact Brands
Centric’s expertise lies in helping operationally intensive industries; particularly energy whether traditional or renewable; embrace digital transformation. Centric understands the need for real-time decision-making, seamless data integration, and scalable platforms that can support critical operations across both b2b and b2c target markets.
The agency also maintains its reputation as one of the best in Web Design and Development, recognized for crafting enterprise websites that drive engagement, optimize user experience, support integrated marketing automation, and fuel business growth. This expertise has been consistently acknowledged through awards at both regional and international levels.
A Proven SEO Leader, Poised to Win Again
Centric was honored with the Judges' Choice Award at the 2024 Houston Business Marketing Alliance (HBMA) Lantern Awards, recognizing the agency’s outstanding work in SEO and reinforcing its reputation as a Best SEO Agency. Now, with a fresh nomination at the 2025 AMA Crystal Awards for Search Engine Optimization, Centric is once again positioned as a frontrunner in this critical discipline.
About Centric
Centric is a Houston-based digital transformation, web development, and marketing agency with a regional office in Dubai; strategically located in the world’s two major oil-producing regions: Texas and the Middle East. This global footprint enables Centric to effectively support energy companies with tailored digital solutions that align with the complex communication demands of the sector. With award-winning expertise in enterprise web design, SEO, and marketing automation, Centric helps businesses streamline operations, elevate engagement, and scale with confidence.
Usman Khalid
Centric Group Inc
+1 929-515-1512
usman.khalid|centricdxb.com| |usman.khalid|centricdxb.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Artificio Enhances AI-Powered Resume Parsing Solution with Agentic Capabilities and API Integration
First 5 California and First 5 San Diego Announce Stronger Starts Statewide Day of Action with Family Event
Portraits with Purpose: Ligel Lambert's Kickstarter Honors Inspirational Artists & Professors
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.