Chatki.Bet Appoints Absolute Digital Media as Global SEO and Performance Marketing Partner For Their Online Casino
Chatki.Bet Partners with Absolute Digital Media – The World’s Leading SEO Agency for iGaming and Sports Betting
DUBAI, DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES, July 28, 2025 /EINPresswire.com/ -- Chatki.Bet, a rising force in the crypto iGaming and casino space, has officially named Absolute Digital Media as its SEO and performance marketing agency of choice. The move follows Absolute’s rapid emergence as the global leader in SEO and digital growth for gambling, casino, and sports betting brands.
As the industry continues to shift toward digital dominance and decentralised payments, Chatki.Bet’s decision underscores a wider trend: iGaming operators are demanding specialist partners who understand their markets, their metrics, and their audience – not generic agencies with surface-level knowledge.
Chatki.Bet is known for its unique blend of social interaction, seamless crypto transactions, and high-converting casino gameplay. With ambitious plans to scale globally, they’ve selected Absolute Digital Media for their proven ability to increase traffic, deposits, and GGR through smart, scalable SEO and performance campaigns.
“We’re not just an SEO agency. We’re a growth partner for serious iGaming operators,” said Ben Austin, Founder and CEO of Absolute Digital Media.
“Chatki.Bet choosing us is no coincidence. The smartest brands in the space are looking past fluff and towards performance, strategy, and true specialism. That’s what we do. We know how to scale casino and betting sites because we live and breathe this industry.”
With headquarters in London and Dubai, Absolute Digital Media offers global support and region-specific strategies – from LATAM (Latin America) to the MENA (Middle East and Northern Africa) region and SEA (South East Asia). Their team of casino and igaming senior SEO specialists, CRO analysts, paid media experts and conversion copywriters operate with one focus: results that move the needle. Absolute Digital Media don't just drive traffic to their clients sites, they concentrate on metrics that really matter within the sector to board members, increasing FTDs and GGR, something that most other agencies neglect.
The agency is also one of the few in the space to offer crypto payment options, aligning with the demands of modern operators looking for agility, anonymity, and speed.
This partnership marks another milestone in Absolute’s journey to becoming the #1 performance marketing agency in the global iGaming and sports betting space – a title now reinforced by client results, reputation, and growing demand.
mr b austin
Absolute Digital Media L.L.C FZ
+971 4 251 8056
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

River House by Office AT Wins Silver in A' Architecture Awards
Crurated Strengthens Partnership with The Golden Vines® to Offer Unparalleled Access to 2025 Events
Top PURE NATURAL GARCINIA FACTORY At CPhI China
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.