Convergence Officially Launches to Power the Next Era of the Creator Economy
The Los Angeles-based talent management company and media venture studio presses play on creator management and content development.
Founded by longtime advertising and media veteran Charles Ifegwu, Convergence is uniquely positioned to bring structure, strategy, and scalability to an industry increasingly defined by creators as cultural and business powerhouses.
“This company is born from the belief that creators are the businesses and media companies of tomorrow,” said Ifegwu, CEO of Convergence. “But there’s a clear gap in the market for a partner that both sees the world that way and has the real infrastructure to support it.”
Convergence bridges that gap by combining the full-service capabilities of a traditional agency—strategy, creative, production, and performance—with media development expertise. The studio is purpose-built to help creators and creator-facing brands unlock new opportunities, launch scalable ventures, and grow long-term equity across platforms and formats.
“The future is bright for those who hold the attention of engaged audiences,” continued Ifegwu. “We don’t believe that attention should stop at social channels. We’re here to build and maximize those opportunities—whether through content, commerce, or entirely new businesses.”
The West Hollywood-based company will serve as a hub for original content development, including creator-led series, podcasts, brand IP, and other media ventures. With a growing talent roster and a team of veterans from top agencies, brands, and production houses, Convergence is poised to help clients navigate, innovate, and lead within the creator economy.
“I couldn’t be more excited about what comes next,” said Ifegwu. “Frankly, next is now—and Convergence is here to lead.”
John Lacerna
CONVERGENCE
info|itsconvergence.com| |info|itsconvergence.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

A Body-Mapping Study of Nail Technicians' Occupational Health and Lived Experiences
Kanwarpreet Trehan Wins the 2025 Top Physiotherapist Award of ThreeBestRated® for Re-building Strength, Restoring Hope
Treeline Inc Sales Recruiting Agency Fills Gaps in the Resurgent U.S. Manufacturing Sector
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.