Creatio Recognized as a Strong Performer in Customer Relationship Management Report, Q1 2025
The report evaluates the 12 top CRM providers with Creatio scoring among the top three in the strategy category
BOSTON, MA, UNITED STATES, April 15, 2025 /EINPresswire.com/ -- Creatio, a global vendor of an AI-native platform to automate workflows and CRM with no-code, today announced it has been named a Strong Performer in The Forrester Wave™: Customer Relationship Management Software, Q1 2025. In their 29-criterion evaluation of customer relationship providers, the independent research firm identified 12 of the most significant vendors and evaluated their strategy, current offering, and customer feedback. Creatio was recognized as scoring among the top three in terms of overall strategy.According to the Forrester Wave evaluation, “Creatio offers an easy-to-learn, full-featured CRM with AI that guides users and optimizes outcomes.” This aligns with Creatio’s vision for a new era of CRM where digital talent (AI agents) and human talent collaborate to drive business success. By working together, CRM users and CRM agents can achieve unprecedented results through the integration of AI into the fabric of its CRM to create a truly intelligent and actionable customer experience.
Creatio’s AI-native platform integrates natural language understanding and continuous learning to anticipate user needs, streamline operations, and deliver real-time insights. This intelligent approach empowers organizations to operate with greater speed and agility. At the heart of this vision is a belief that the future of CRM lies in the seamless collaboration between people and AI—accelerating growth, improving performance, and unlocking new opportunities.
The report also states, "References cite that Creatio’s customer service and account management practices are its superpower — the vendor goes above and beyond to ensure customer success.” We believe Creatio’s above average customer feedback reflect its deep commitment to Genuine Care—a core company value that ensures every customer is supported at every stage of their journey. Creatio continues to invest in education and enablement resources, with a focus on delivering more pointed guidance for AI adoption.
The full report is available on the Forrester website to active subscribers or for purchase.
Explore CRM Creatio and request a live demo.
Forrester does not endorse any company, product, brand, or service included in its research publications and does not advise any person to select the products or services of any company or brand based on the ratings included in such publications. Information is based on the best available resources. Opinions reflect judgment at the time and are subject to change. For more information, read about Forrester’s objectivity here .
About Creatio
Creatio is a global vendor of a no-code platform to automate workflows and CRM with a maximum degree of freedom. Millions of workflows are launched on our platform daily in 100 countries by thousands of clients. Genuine care for our clients and partners is a defining part of Creatio’s DNA.
For more information, please visit www.creatio.com.
PR Creatio
Creatio
+1 617-765-7997
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Colombian Fashion Takes Over Miami: Colombiamoda Returns with 20 Designer Brands and Global Ambitions
Run Fast Racing: A New Era in Celebrity Horse Racing Ownership led by Lil Wayne, Rauw Alejandro, and Lil Yachty
The Risks Associated with DIY Plumbing Repairs and the Importance of Licensed Professional Intervention
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.