Droxic Strengthens Presence in the Nordics Through Strategic Partnership with DynamicWeb
AARHUS, DENMARK, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Droxic is proud to announce its official partnership with DynamicWeb, a platform that has shown strong and sustained growth in the CMS, eCommerce and PIM market. With its combination of deep expertise and international scale, Droxic is excited to add DynamicWeb as a technology to its services.
As an international midsize implementation partner, Droxic works exclusively with senior developers and experienced web specialists. Thanks to its efficient international structure, Droxic is able to deliver projects at competitive rates, while maintaining the highest standards of quality and expertise.
"The decision to become a DynamicWeb partner was a logical step," says Pavel Simov, CEO & Co-Founder at Droxic. "DynamicWeb's strong growth and powerful combination of CMS, eCommerce, and PIM—both as a platform and as a composable solution—align perfectly with Droxic’s expertise and ambition to help businesses in their digital transformation and growth plans."
"DynamicWeb’s continued global success is driven by strong collaborations with ambitious and capable partners. Droxic brings a senior-level team, international delivery strength, and deep digital expertise—exactly the kind of qualities we look for in a strategic partner. We’re excited to have them onboard to help deliver great results for customers across regions."
— Brede Bjerke, Chief Sales Officer, DynamicWeb
Through this partnership, Droxic strengthens its position, as well as DynamicWeb’s, in the Nordics, Benelux and DACH region and further expands its portfolio with a future-proof platform that helps businesses elevate their CMS, eCommerce and Product Information Management (PIM) to the next level.
About Droxic
Droxic is an international digital agency and implementation partner specializing in CMS, eCommerce, PIM, and digital transformation. Since its founding in 2012, Droxic has been driven by a clear ambition: to deliver quality work, exceed client expectations, and enjoy the journey along the way.
Fast forward to today, Droxic is a trusted partner for digital growth—supporting both agencies and end clients across the globe with senior-only teams and a proactive, collaborative approach.
Droxic works with modern digital platforms such as DynamicWeb, Sitecore, Optimizely, Magento, Umbraco, Shopware, and other headless and composable technologies.
Trusted by Leading Brands: Droxic partners with BMW, HMD Global, Grohe, Gasag, Ovo Energy, Viessmann, Delivery Hero, and Heineken, helping them elevate their digital presence and commerce capabilities.
For more information, visit www.droxic.com.
Eric Jan C. van Putten
Digital Squid
eric|digitalsquid.nl| |eric|digitalsquid.nl
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Business Solutions Marketing Group Unveils AI Video Marketing Program: Propelling Small Businesses to Google Page ONE
Eylsia, Rising Filipina Pop Artist, Explores the Promise and Challenges of AI in Music
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.