Droxic Strengthens Presence in the Nordics Through Strategic Partnership with DynamicWeb
AARHUS, DENMARK, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Droxic is proud to announce its official partnership with DynamicWeb, a platform that has shown strong and sustained growth in the CMS, eCommerce and PIM market. With its combination of deep expertise and international scale, Droxic is excited to add DynamicWeb as a technology to its services.
As an international midsize implementation partner, Droxic works exclusively with senior developers and experienced web specialists. Thanks to its efficient international structure, Droxic is able to deliver projects at competitive rates, while maintaining the highest standards of quality and expertise.
"The decision to become a DynamicWeb partner was a logical step," says Pavel Simov, CEO & Co-Founder at Droxic. "DynamicWeb's strong growth and powerful combination of CMS, eCommerce, and PIM—both as a platform and as a composable solution—align perfectly with Droxic’s expertise and ambition to help businesses in their digital transformation and growth plans."
"DynamicWeb’s continued global success is driven by strong collaborations with ambitious and capable partners. Droxic brings a senior-level team, international delivery strength, and deep digital expertise—exactly the kind of qualities we look for in a strategic partner. We’re excited to have them onboard to help deliver great results for customers across regions."
— Brede Bjerke, Chief Sales Officer, DynamicWeb
Through this partnership, Droxic strengthens its position, as well as DynamicWeb’s, in the Nordics, Benelux and DACH region and further expands its portfolio with a future-proof platform that helps businesses elevate their CMS, eCommerce and Product Information Management (PIM) to the next level.
About Droxic
Droxic is an international digital agency and implementation partner specializing in CMS, eCommerce, PIM, and digital transformation. Since its founding in 2012, Droxic has been driven by a clear ambition: to deliver quality work, exceed client expectations, and enjoy the journey along the way.
Fast forward to today, Droxic is a trusted partner for digital growth—supporting both agencies and end clients across the globe with senior-only teams and a proactive, collaborative approach.
Droxic works with modern digital platforms such as DynamicWeb, Sitecore, Optimizely, Magento, Umbraco, Shopware, and other headless and composable technologies.
Trusted by Leading Brands: Droxic partners with BMW, HMD Global, Grohe, Gasag, Ovo Energy, Viessmann, Delivery Hero, and Heineken, helping them elevate their digital presence and commerce capabilities.
For more information, visit www.droxic.com.
Eric Jan C. van Putten
Digital Squid
eric|digitalsquid.nl| |eric|digitalsquid.nl
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Skin Deep Studio Launches Proprietary SQT Biomicroneedling Skincare Service at New Location in Hot Springs
Lordwith Apartments in Billings Welcomes New Management Under Fortified Property Solutions
Sydney to Melbourne vs Sydney to Brisbane: The True Cost of Moving House in 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.