Etherio Wins Platinum and Gold at 2025 Hermes Creative Awards for Excellence in Advertising
The Hermes Creative Awards is one of the oldest and largest creative competitions in the world. It honors the messengers and creators of traditional and emerging media. Winners range from individuals to media conglomerates and Fortune 500 companies.
Etherio received the following awards:
• Platinum Winner: Direct Mail Piece and Event Signage
• Gold Winner: Print Media - Advertisement
“These recognitions are a testament to the talent and tenacity of our creative team,” said Jena Dunham, Vice President of Marketing and Creative Services at Etherio. “We are intentional about blending strategic thinking with bold creative execution—and these awards reflect our ability to bring that vision to life for our clients.”
With an eye on the future, Etherio continues to raise the bar for strategy-driven creative in its client work. To see how Etherio brings strategy and creativity together to move brands forward, visit etherio.com.
ABOUT ETHERIO
Etherio is a premier provider of strategic meeting management, site selection services, and association management, delivering high-impact solutions across the industry. For 18 consecutive years, MeetingsNet has included Etherio on its prestigious CMI 25 list, which honors the largest and most influential corporate, full-service meeting and incentive travel management companies in North America. From expertly managing governance, membership, and events for associations to delivering innovative meeting solutions, Etherio supports clients in achieving measurable results, engaging teams, and fostering lasting connections. For more information, visit etherio.com.
ABOUT THE HERMES CREATIVE AWARDS
Hermes Creative Awards is an international competition for creative professionals involved in the concept, writing, and design of traditional and emerging media. Administered by the Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP), the awards recognize outstanding work in the industry while promoting the philanthropic nature of marketing and communication professionals.
Sarah Jansen
Etherio
sjansen|etherio.com| |sjansen|etherio.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Hypertherm Associates 海宝发布《2024 企业文化和社会责任报告》
A Five-Year Meditation on Leadership Becomes a Blueprint for the Future of Work
RST SOLUTIONS DEPLOYS CUTTING-EDGE TECHNOLOGY TO SUPPORT DUST AND SEDIMENT CONTROL IN MINING EXPLORATION
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.