Flowzify Emerges as a Rising Leader in AI-Powered Digital Transformation
Flowzify partners with organizations across sectors to drive efficiency, automation, and scalable growth through its core digital transformation offerings:
Generative AI Solutions : Flowzify enables enterprises to automate workflows, extract new insights, and elevate decision-making using advanced AI frameworks customized for real-world business applications.
Cloud Services : With expertise in end-to-end cloud enablement, Flowzify empowers businesses to securely scale operations, reduce costs, and ensure system resilience through modern infrastructure and cloud-native strategies.
Custom Software Development : Flowzify designs and delivers bespoke, full-stack solutions for web and mobile platforms, aligned to each client’s unique objectives and long-term vision.
According to Flowzify leadership, the company’s integrated approach to AI, cloud, and software is helping clients accelerate innovation and navigate digital disruption with confidence.
Positioned for the Future
With a growing team of 50+ expert consultants and a proven track record of delivering high-impact solutions, Flowzify is poised for continued growth in global markets. The company is actively investing in R&D and strategic partnerships to scale its offerings and deliver industry-specific innovations across healthcare, logistics, finance, and public sector domains.
Flowzify’s roadmap includes deeper integration of GenAI tools into enterprise workflows, expansion of its managed cloud services portfolio, and the rollout of verticalized software products tailored for midsize and large enterprises.
Vinita Deshmukh
PR & Corporate Communications
media|flowzify.com| |media|flowzify.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

ACP Painting, LLC Featured on Rosie On The House Podcast: A Deep Dive Into Arizona House Painting
Premium 73‑Acre Off‑Grid Luxury Barndominium Estate Listed Near Richards, Texas
Insurance School of TampaBay (ISOTB) now offers tutoring to non-ISOTB students
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.