INSIDEA Partners with Mailchimp to Deliver Smarter, ROI-Driven Email Marketing at Scale
INSIDEA partners with Mailchimp to offer certified email marketing expertise through its digital solutions and subscription-based services.
With over 13 million users and two decades of innovation, Mailchimp remains the #1 platform for email marketing. It helps businesses connect with their audiences and drive ROI, often up to 25X return. This partnership enables INSIDEA to deliver enhanced marketing strategies by combining Mailchimp’s powerful automation capabilities with INSIDEA’s full-stack digital expertise.
“We’re incredibly proud to be a strategic Mailchimp PRO Partner,” said Pratik Thakker, Founder and CEO of INSIDEA. “This partnership reflects our continued commitment to helping businesses grow by combining the right tools and strategy. It’s not just about automation—it’s about building meaningful, data-driven customer connections.”
With this partnership, INSIDEA’s digital marketing team is fully certified in Mailchimp’s suite of tools. This ensures that our clients benefit from strategic guidance that aligns with the latest best practices and innovations in email marketing. Whether businesses are launching their first campaigns or scaling more complex automation workflows, INSIDEA offers expert support from day one.
INSIDEA clients will also gain access to Mailchimp’s newest features and updates ahead of the general release. This means businesses working with INSIDEA are positioned to stay ahead of marketing trends, with access to tools that elevate campaign performance, improve customer engagement, and simplify execution.
In addition to campaign expertise, INSIDEA delivers fully integrated marketing solutions that combine email marketing with search engine optimization, web development, custom design, and e-commerce integrations. This cross-functional approach ensures that email marketing is not just a standalone channel but part of a cohesive digital strategy tailored to each client’s goals.
For businesses seeking flexibility, INSIDEA’s digital marketing subscription is designed to adapt to different needs and budgets. The team works closely with clients to identify high-impact opportunities and deploy targeted solutions that drive value without unnecessary complexity or cost.
Over the years, INSIDEA has built a strong track record of delivering measurable outcomes for companies across various industries. Its team is known for delivering results with clarity, reliability, and creative precision. The Mailchimp partnership further reinforces INSIDEA’s commitment to helping brands confidently scale.
The partnership is now in effect, and INSIDEA is extending its certified Mailchimp services to new and existing clients. Businesses exploring ways to elevate their marketing efforts can learn more about this offering by visiting INSIDEA’s official website.
Natasha Katrak
Insidea, Inc.
+1 323-405-9120
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dr. Kevin Sadati Present his Preservation Facelift Technique at Vegas Cosmetic Surgery and UC Irvine
New York Cosmos Relaunches as Fan-Owned, City-Driven Club
MRC Restoration Responds in 25 Minutes to Water Leak, Prevents Major Damage for Bonne Terre Homeowner
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.