INSIDEA Partners with Mailchimp to Deliver Smarter, ROI-Driven Email Marketing at Scale
INSIDEA partners with Mailchimp to offer certified email marketing expertise through its digital solutions and subscription-based services.
With over 13 million users and two decades of innovation, Mailchimp remains the #1 platform for email marketing. It helps businesses connect with their audiences and drive ROI, often up to 25X return. This partnership enables INSIDEA to deliver enhanced marketing strategies by combining Mailchimp’s powerful automation capabilities with INSIDEA’s full-stack digital expertise.
“We’re incredibly proud to be a strategic Mailchimp PRO Partner,” said Pratik Thakker, Founder and CEO of INSIDEA. “This partnership reflects our continued commitment to helping businesses grow by combining the right tools and strategy. It’s not just about automation—it’s about building meaningful, data-driven customer connections.”
With this partnership, INSIDEA’s digital marketing team is fully certified in Mailchimp’s suite of tools. This ensures that our clients benefit from strategic guidance that aligns with the latest best practices and innovations in email marketing. Whether businesses are launching their first campaigns or scaling more complex automation workflows, INSIDEA offers expert support from day one.
INSIDEA clients will also gain access to Mailchimp’s newest features and updates ahead of the general release. This means businesses working with INSIDEA are positioned to stay ahead of marketing trends, with access to tools that elevate campaign performance, improve customer engagement, and simplify execution.
In addition to campaign expertise, INSIDEA delivers fully integrated marketing solutions that combine email marketing with search engine optimization, web development, custom design, and e-commerce integrations. This cross-functional approach ensures that email marketing is not just a standalone channel but part of a cohesive digital strategy tailored to each client’s goals.
For businesses seeking flexibility, INSIDEA’s digital marketing subscription is designed to adapt to different needs and budgets. The team works closely with clients to identify high-impact opportunities and deploy targeted solutions that drive value without unnecessary complexity or cost.
Over the years, INSIDEA has built a strong track record of delivering measurable outcomes for companies across various industries. Its team is known for delivering results with clarity, reliability, and creative precision. The Mailchimp partnership further reinforces INSIDEA’s commitment to helping brands confidently scale.
The partnership is now in effect, and INSIDEA is extending its certified Mailchimp services to new and existing clients. Businesses exploring ways to elevate their marketing efforts can learn more about this offering by visiting INSIDEA’s official website.
Natasha Katrak
Insidea, Inc.
+1 323-405-9120
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

NEQSOL Holding Hosts AI Event to Advance Strategic Vision
inGeniti Recognized as a Top Emerging Energy Innovator at DISTRIBUTECH 2025
Recall Masters Celebrates a Decade of Vehicle Safety by Exhibiting at NAFA Fleet Management Association Event
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wciąż nie przedstawił spójnego planu zagospodarowania gruntów zwracanych do Zasobów Skarbu Państwa. W efekcie setki hektarów gruntów leżą odłogiem, a strategiczna infrastruktura rolnicza jest demontowana. Spółka Top Farms od dawna wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej (OPR) lub podjęcie jakichkolwiek decyzji, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich obiektów rolniczych. Brak decyzji skutkuje trwałą utratą potencjału produkcyjnego, a tym samym może osłabić pozycję konkurencyjną polskiego rolnictwa.
Transport
Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]

W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.