Islamic Finance Market CAGR 12.67 % with Growth USD 8255.44 Billion Billion by 2033
Islamic Finance Market size was USD 2820.8 Billion in 2023 and is projected to touch USD 3178.2 Billion in 2025 to USD 8255.44 Billion by 2033
Islamic Finance Market size was USD 2820.8 Billion in 2023 and is projected to touch USD 3178.2 Billion in 2025 to USD 8255.44 Billion by 2033, exhibiting a CAGR of 12.67% during the forecast period [2025-2033].
Islamic Finance Market Report Contains 2025: -
Complete overview of the global Islamic Finance Market
Top Country data and analysis for United States, Canada, Mexico, Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, Australia, Brazil and Saudi Arabia, etc. It also throws light on the progress of key regional Islamic Finance Markets such as North America, Europe, Asia-Pacific, South America and Middle East and Africa
Description and analysis of Islamic Finance market potential by type, Deep Dive, disruption, application capacity, end use industry
impact evaluation of most important drivers and restraints, and dynamics of the global Islamic Finance Market and current trends in the enterprise
Detailed profiles of the Top major players in the industry, including.Bank Mellat Iran, Bank Melli Iran, Kuwait Finance House, Bank Maskan Iran, National Commercial Bank Saudi Arabia, Dubai Islamic Bank, Malayan Bank Berhad (Maybank) Malaysia, Bank Saderat Iran, Alinma Bank Saudi Arabia, Qatar Islamic Bank
#1 in the world, #2 in Fredericksburg. No Label Brewing Wins Two Silver Medals at Fredericksburg Craft Beer Competition
Certified Tantra Dance Teacher Training and Ritual Facilitation Program Announced in Goa India
Superhuman Film Announces Completion of Documentary: HEROIC: Sabin Howard Sculpts the National WWI Memorial
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.