JOLT Phone App Gains Ground as Gen Z and Millennials Redefine Android Call Customization
With over 1 million downloads, JOLT offers a personalized dialer experience that blends style, utility, and smart call management for modern Android users.
Initially gaining traction in regions like India, Southeast Asia, and the US, the app has struck a chord with younger audiences who expect their devices to reflect their identity. For many, a phone call is more than a tap—it’s an expression. JOLT allows users to tailor their entire call interface with custom backgrounds, layouts, icons, and ringtones, making every ring a personal statement.
Customization That Mirrors Identity
At the heart of JOLT’s popularity is its deep call screen personalization suite. Users can fully customize their call interface—changing button layouts, swipe styles, ringtones, and visual backgrounds. Whether it’s a beach photo from a recent vacation or a neon-themed layout to match the day’s mood, JOLT allows contact-specific customization using categories, images, or videos, alongside custom ringtones.
In practice, this means a user might set a scenic photo as the background when their best friend calls, a bold animated theme for their work contacts, and a lo-fi visual for late-night conversations. This level of individual control and emotional context is a big part of JOLT’s appeal.
Productivity Meets Aesthetics: Utility-Driven Features in Daily Life
Beyond aesthetics, JOLT also incorporates smart features that increase daily productivity and make the app useful beyond the call.
FREESTYLE DIGITAL MEDIA RELEASES COURTROOM DRAMA-THRILLER “FINDING NICOLE”
Chinese Chemicals Brands See 18% Growth Despite Overall Market Dip
Florida Mesothelioma Victims Center Has Endorsed the Gori Law Firm for the Family of a Former Welder with Mesothelioma or Lung Cancer in Florida-Hire Better Lawyers-Get Better Compensation Results
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.