NextGrad Launches $1M NFT to Fund Scholarships and Expand High School Network
Groundbreaking $1M NFT blends education, advertising, and innovation to support student success and nationwide screen growth.
This marks one of the first times in history that an Out-of-Home (OOH) company has leveraged an NFT to sell its advertising inventory, positioning NextGrad at the forefront of innovation where technology, education, and media converge.
Priced at $1,000,000, this exclusive NFT grants its holder unlimited advertising access across the entire NextGrad network through September 1st, 2030. In today’s fast-paced advertising landscape, the NextGrad NFT offers enduring value, sustained reach, and measurable impact through verified placements across high school campuses nationwide.
But this NFT isn’t just about impressions—it’s about impact.
All proceeds from the NFT will directly fund NextGrad’s expanding scholarship program, which has already awarded over $600,000 to graduating seniors, and support the accelerated rollout of new screens in high schools across North America—delivering more access, more opportunity, and more visibility for students and sponsors alike.
“This isn’t hype—it’s a bold new way to blend innovation with impact,” said Michael Margolies, CEO of NextGrad. “We’re proud to be one of the first Out-of-Home media companies to offer an NFT as a way to access our inventory. This is a groundbreaking opportunity for the right partner to secure long-term visibility and be part of something truly innovative.”
To learn more about the NextGrad NFT GoldPass or inquire about purchasing, visit: www.NextGrad.com/NFT
ABOUT NEXTGRAD: NextGrad is North America's largest higher education media network, currently operating in 80 markets, 30 American states, and 8 Canadian provinces. NextGrad provides information and inspiration to students, while promoting local, regional and national post-secondary programs inside high schools, literally helping graduates decide what's next. The NextGrad network is seen 8 hours a day and 9 months a year every school day, delivering over 100 million monthly and over 1.3 billion annual impressions.
NextGrad was founded in 2019 and is headquartered in Salt Lake City, Utah. Its mission is to inspire every high school student to advance and succeed. To learn more, please visit www.NextGrad.com.
Kristy Vivian
NextGrad
kristy|nextgrad.com| |kristy|nextgrad.com
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dr. Duane L. Dillard selected for The Lifetime Achievement Award by IAOTP
USA Today Bestselling Author DC Gomez to give away 1 million copies of Award-Winning e-book from April 2025 - April 2026
Legends of War - Book 2: Sparrow Wars in the Garden of Bliss, Presented by Atticus Publishing
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.