PourMyBeer Evolves into PourMyBev with 2024 Impact Report Highlighting Record Growth and Industry Expansion
New report reveals record growth for self-pour beverage technology as PourMyBeer expands into PourMyBev, a fully integrated beverage platform.
Powered by data from 567 PourMyBev locations, the report reflects a pivotal year for the company as it introduces PourMyBev as the umbrella brand uniting PourMyBeer and future innovations within a fully integrated self-pour ecosystem—spanning beer, wine, cocktails, coffee, and non-alcoholic beverages.
"Hospitality is evolving—and so are we," said Josh Goodman, Founder & CEO of PourMyBev and PourMyBeer. "Self-pour technology is no longer a niche concept—it’s a proven operational advantage for venues of all types. PourMyBev represents our commitment to expanding these solutions beyond beer and helping operators deliver faster, smarter, and more engaging guest experiences."
Key Findings from the 2024 Impact Report Include:
- 133.9 million ounces poured with beer accounting for 113.86 million ounces.
- 3.1 million customers served, a 19.2% increase from 2023.
- $71.4 million in revenue generated for operators, a 19.5% year-over-year increase.
- 19 new pickleball venues, the fastest-growing segment in 2024.
- 13.88 million consumers have used PourMyBev technology—a reflection of growing demand for self-pour solutions.
The report also details PourMyBev’s expansion into new markets—including pickleball clubs, hotels, multi-family communities, and entertainment venues—showcasing how operators across industries are using self-pour solutions to drive revenue, reduce labor costs, and elevate the guest experience.
"Operators across every type of venue, from high-volume bars to pickleball clubs, are seeing the power of self-pour technology in action," said Goodman. "This report captures that momentum."
Operators, investors, and beverage industry professionals are invited to download the full report and learn more about the future of self-pour beverage service.
About PourMyBev
PourMyBev is a global leader in self-pour beverage technology, providing innovative solutions that transform how drinks are served and experienced. As the parent company of PourMyBeer, PourMyBev delivers a fully integrated self-pour ecosystem spanning beer, wine, cocktails, coffee, and non-alcoholic beverages. Trusted by 567 operators, PourMyBev’s technology powers over 12,000 taps worldwide, helping businesses reduce waste, improve operational efficiency, and drive significant revenue growth. To date, PourMyBev has processed more than 548 million ounces of beverages and generated over $72 million in revenue for operators.
Learn more at www.pourmybev.com.
Haley Yatzus
PourMyBev
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Length of Hospitalization for Stage III and IV Decubitus Ulcers Before and After 2015
The Blair Memory Care Opens in Cary, NC to Strong Community Support
Premier Auto Protect Earns 2025 Buyer’s Choice Award from ConsumerAffairs, Based on Verified Customer Reviews
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.