Real-Time Data Market to Reach USD 6.1 Billion by 2032, Expected to Grow at 14.4% CAGR – New In-Depth Research Report
Real-Time Data Market Research Report Information By Component, By Application, By End User, and By Geography
CA, UNITED STATES, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Real-world Data Market InsightsThe Real-world Data (RWD) Market encompasses comprehensive health information gathered from electronic health records, insurance claims, patient registries, wearable devices, and mobile applications. These data assets deliver critical market insights and industry trends that empower pharmaceutical companies, medical device manufacturers, payers, and regulatory agencies to make informed decisions. Key advantages include accelerated drug development timelines, enhanced safety monitoring, and robust post-market surveillance. Integrated RWD platforms offer predictive analytics, facilitating personalized treatment pathways and driving market growth strategies. As healthcare systems prioritize evidence-based medicine, the need for interoperable data solutions and advanced analytics tools has never been greater. Products in this market enable stakeholders to detect treatment patterns in real time, optimize clinical trial designs, and identify market opportunities while addressing data privacy and standardization challenges. By harnessing these solutions, organizations can refine their pipelines, improve patient outcomes, and achieve sustained business growth. The Global Real-world Data (RWD) Market is estimated to be valued at US$ 2.38 Bn in 2025 and is expected to exhibit a CAGR of 14.4% over the forecast period 2025 To 2032.
Tothemoon Presents Its Updated Crypto Card, for Simplifying Payments
Josh Maraney Shares 450+ Free Videos to teach Digital Marketing
Stellar Market Research examines the growth rate of the Hernia Mesh Devices Market during the forecast period 2025-2032
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.