Sandlapper Waste Partners with Splash Omnimedia for Comprehensive Rebrand and New Website Launch
Strategic collaboration revitalizes Sandlapper Waste’s brand identity and digital presence, enhancing customer experience and market visibility.
DORCHESTER COUNTY, SC, UNITED STATES, June 4, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sandlapper Waste is proud to announce the successful completion of its rebranding initiative and the launch of a new website, developed in partnership with Splash Omnimedia. The strategic collaboration has resulted in a revitalized visual identity and an enhanced digital platform, offering customers improved access to information and services.
The project encompassed a comprehensive rebrand, with updated design elements that reflect Sandlapper Waste’s commitment to professionalism, reliability, and innovation. The new website features intuitive navigation, detailed service information, and a streamlined user experience, helping customers quickly find the waste management solutions they need.
“At Sandlapper Waste, we pride ourselves on being reliable, responsive, and forward-thinking,” said Ryan Mellichamp, Owner of Sandlapper Waste. “Working with Splash Omnimedia has been a seamless experience from start to finish. They understood our vision and helped us elevate our brand in a way that truly represents who we are and where we’re going. We’re thrilled with the results and excited about what this new look and platform mean for our customers.”
Matt Thompson, Senior Partner at Splash Omnimedia, emphasized the significance of the collaboration: “Sandlapper Waste is a standout company in their field, and it was a privilege to partner with them on such a meaningful project,” said Thompson. “From redefining their brand to building a customer-friendly website, our goal was to support Sandlapper Waste’s mission and ensure their customers have a first-class digital experience. This collaboration reflects the impact of strategic branding done right.”
The rebrand and website launch reinforce Sandlapper Waste’s dedication to innovation, customer service, and market leadership across Lowcountry South Carolina.
About Splash Omnimedia:
Splash Omnimedia is a full-service marketing and media agency specializing in web design, branding, and strategic marketing solutions. Known for creating impactful and innovative work, Splash Omnimedia partners with businesses to craft strong brand identities and deliver measurable results through digital and traditional media channels.
Contact Information:
Splash Omnimedia
711 E Main Street, Suite J2
Lexington, SC 29072
Matt Thompson
Splash Omnimedia
+ +1 803-785-5656
splashme|splashomnimedia.com| |splashme|splashomnimedia.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Alex Miller Keeps Classic Country Flame Burning With Alan Jackson Song 'Secondhand Smoke'
Lala’s Place TV Launches YouTube Channel to Empower, Educate, and Entertain Young Learners Through Music and Animation
leagend RT200: A Professional Lithium Battery Tester Designed for Accurate, Reliable Diagnostics
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.