Secure Network Traffic Marks 3 Years of Securing Internal Networks: Over 1000 SSL Certs Issued with a 93% Renewal Rate
Secure Network Traffic-SecureNT Intranet SSL completes 3 Years of Protecting Data in Motion for On-Premise Business Applications with High Trust and Reliability
MUMBAI, MAHARASTHRA, INDIA, April 16, 2025 /EINPresswire.com/ -- SecureNT, a leading provider of intranet-specific SSL certificates, is proud to celebrate its 3rd anniversary since launching in November 2021. Serving a niche yet critical segment of the cybersecurity market, SecureNT has issued over 1,000 Intranet SSL certificates to medium-sized businesses that rely on internal web applications hosted on their on-premise networks.Designed for internal systems and trusted by IT teams worldwide, SecureNT helps organizations secure sensitive internal communications from hackers, insider threats, and other cyber risks. With a remarkable 93% renewal rate, SecureNT Intranet SSL has proven to be a reliable and valued partner in B2B environments that prioritize internal data integrity and privacy.
“We built SecureNT with a clear focus: to serve the overlooked need for securing internal digital infrastructure,” said Rajesh Kothari, Founder of SecureNT. “Three years in, we’re proud to see our solution actively protecting internal traffic in hundreds of organizations, especially at a time when insider threats and lateral attacks are growing more sophisticated.”
SecureNT’s Intranet SSL certificates are easy to deploy, cost-effective, and fully tailored for internal IPs, hostnames, and custom domains — making them ideal for enterprise intranets, admin portals, and custom apps that never touch the public internet.
About SecureNT
SecureNT is an independent SSL certificate authority offering security solutions for internal networks. Launched in 2021 via intranetssl.net, the brand helps businesses secure internal data in motion, enabling trust within on-premise infrastructure.
To learn more; and get 30-day free trial SecureNT Intranet certificate, visit our website.
Rajesh Kothari
Secure Network Traffic
+91 78991 32407
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
YouTube
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Hackr.io Just Became the Ultimate Career Tool for Aspiring Developers
Partner Real Estate Hosts Sold-Out Agent Bootcamp at Arcadia Association of REALTORS® to Equip Agents for 2025 Success
Spandex Urges Businesses in the Intermountain West to Prepare Signage for Summer Heat and UV Exposure
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.