Small Canadian Brand, Big Inspiration: KINeSYS Sunscreen Announces 2025 Champions
Real brand ambassadors. Real stories. 40 athletes and outdoor enthusiasts protected by Canada’s Sunscreen.
Now in its sixth year, the KINeSYS Champions Brand Ambassador Program continues to celebrate real people living active lifestyles, all while staying protected under the sun. From Canada’s rugged mountain trails to U.S. pickleball courts and running routes, our Champions embody what KINeSYS is all about: sun safety, performance, and showing up however you perform.
While the past quarter has brought its share of challenges, KINeSYS has remained grounded in its mission. As a family-owned, Canadian-made brand, we’re proud to be small, scrappy, and committed to the community that has supported us for over two decades. Unlike mass-market or pharmaceutical giants, we’re focused on performance-driven sunscreen trusted by people who live life outdoors.
“Being small allows us to stay connected—to our customers, to our Champions, and to what matters most,” says Lisa Heggie, Co-Owner of KINeSYS. “These ambassadors aren’t just faces on a screen. They’re real people, passionate about movement and sun protection, and they’ve helped shape who we are as a brand.”
The 2025 Champions are as varied as the terrain they train on. From competitive runners, cyclists, and paddlers, to personal trainers, youth coaches, and outdoor-loving parents, each Champion brings a unique voice and story to the KINeSYS community. This year’s group includes individuals from across Canada and the U.S., all united by a love for movement and a shared commitment to healthy skin and outdoor living.
KINeSYS Champions aren’t paid influencers—they’re everyday athletes who believe in our products because they use them. Many of them rely on Champion favourites including the world's first Informed Sport sunscreen, SPF 50 Fragrance Free Spray Sunscreen120ml/4oz, which delivers our highest level of protection with over 700 sprays per bottle and SPF 30 Mango Scented Spray Sunscreen 30ml/1oz, a compact option perfect for running vests and gym bags with a light, tropical scent.
“Whether you're competing in a marathon or chasing kids in the park, our Champions prove there’s no single way to ‘perform,’” says Wade Heggie, Co-Owner of KINeSYS. “And no matter how you move, we’re here to keep you protected.”
With over 40 Champions chosen for 2025, KINeSYS continues to build a grassroots movement of sun-smart, active people who value a sunscreen formulated for sport and performance-tested protection. As demand grows in both Canada and the U.S., KINeSYS remains committed to formulating SPF products that reflect the brand’s core values: authenticity, quality, and community.
For more about the KINeSYS Champions and the stories behind the faces, visit:
Lisa Heggie
KINeSYS Performance Sunscreen
+1 888-546-3797
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Discount Drain Cleaning® Upgrades Plumbing Services with Trenchless Technology
Teriyaki Madness Grand Opening in Sunnyvale
Optimal Plumbing Solutions Offers Flexible Financing on All Services with Enhanced Water Heater Services
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.