SocialEyes Communications Launches Performance-Based Growth Model for Clients
"New model ties agency earnings to client revenue, redefining what true marketing partnership means."
TORONTO, ONTARIO, CANADA, April 15, 2025 /EINPresswire.com/ -- SocialEyes Communications, a leading digital marketing agency in North America, has launched an industry-first Performance-Based Marketing Partnership Model, shaking up the traditional agency billing structure and aligning success directly with client business growth.
Under the new model, SocialEyes will offer digital marketing services with a base fee supplemented by a revenue-sharing structure—meaning the agency earns more only when their clients experience measurable growth. “We’re done with vanity metrics and fluff,” says Marly Broudie, Founder and CEO of SocialEyes Communications. “This model proves our confidence in what we deliver. If we’re truly a growth partner, we should grow with our clients—not at their expense.”
The model initially rolled out with current clients - select law firms, medical practices, and real estate developers—industries where SocialEyes has demonstrated consistent ROI through tailored Google Ads campaigns, SEO strategies, and content marketing initiatives.
Why This Matters:
- High accountability: Clients can track where every dollar is going—and how it's converting.
- Full-funnel visibility: From brand awareness to lead generation and conversion, the model encompasses every touchpoint.
- A new agency standard: As businesses become more ROI-conscious, this model redefines what marketing partnership should look like.
The move also comes at a time when many businesses are re-evaluating marketing budgets due to economic uncertainty, making performance-based marketing services more appealing than ever.
“It’s time agencies put their money where their metrics are,” Broudie adds. “We’re here to drive meaningful business growth—and we’re ready to share in the risk and reward.”
Marly Broudie
SocialEyes Communications
+1 888-762-1285
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Eddie Dunn Appointed Interim President of VETS2INDUSTRY
USA & Canada Secondhand Apparel Market Set to Reach USD 83.3 Billion by 2035, Growing at a 12.9% CAGR | FMI
MARY CROSS RELEASES FIRST DANCE SINGLE 'STEPPIN’ 2GETHER' A Worldwide Celebration of Dance & Steppin' Unity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Polityka
J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.
Ochrona środowiska
Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.