SXTC-DYADICA Global Brand Consulting Enhances Services for Small Businesses and Startups with Launch of Brand Turn Key™
SXTC-DYADICA Global Brand Consulting Enhances Services for Small Businesses and Startups with Launch of “Brand Turn-key™” Enterprise Program
Developed from decades of experience working alongside venture capitalists, investment bankers, and strategic investors, Brand Turn-key™ addresses a growing demand for rapidly developed, market-ready brands. This comprehensive solution is designed to “snap” seamlessly onto newly acquired products or services, providing immediate access to market and accelerated growth opportunities.
Unlike traditional branding models, Brand Turn-key™ delivers a full-stack branding system including:
Brand and marketing concepting & strategic development
Visual identity design & creative brand art
Packaging and product visuals
Full 360 Degree comprehensive brand assets
Digital infrastructure including websites, SEM campaigns, content, and social media
Public relations campaigns & toolkits
And at its most robust tier, full product design and development
“DYADICA's ability to build brands globally across any market adds serious capability and competitive advantage to brand investors regardless of their scale—whether it be a startup, SME, or Fortune 100,” says Esteban Jaworski, Director at SXTC-DYADICA. “Through Brand Turn-key™, we are able to create a brand holistically from the ground up rather than piecemeal, which saves time, effort, and money adding significant efficiency, competitive advantage and economies of scale.”
Brand Turn-key™ is now available to startups, small businesses, SME and investment groups seeking an agile, efficient, and fully realized branding solution that aligns with their business goals and market strategy.
SXTC-DYADICA Global Brand Consulting are Global Brand Marketing Experts taking Startups, SME, and Fortune 100 brands to their NEXT LEVEL locally and worldwide. Founded in 1981, DYADICA is a boutique consultancy that has grown to over 5000 client engagements across hundreds of brands (including start-ups, SME, Fortune 100, and nation brands) around the globe (North America, Asia and the EMEA). DYADICA has decades of best-selling, industry-leading brand ideation via books, white papers, and articles changing the way brands think and operate-- with its works and constructs published in some of the world's best-known journals and newspapers, books, as well as taught in leading business schools and agency training programs globally.
For more information about the Brand Turn-key™ enterprise program, visit www.dyadica.co.
Robert Sharm
SXTC-DYADICA Global Brand Consulting
+44 7470511917
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Cama’i Community Health Center Shares Essential Health Tips for a Safer, Healthier Spring in Rural Alaska
7 Helpful Tips for Your Spring-Cleaning Routine
Bridging Cultures Against Cancel Culture - Next Solidarity Session 4/29/25, 8 PM EDT - Guest Speaker Author Rafael Ortiz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.