Tendeza Moda Appoints Rebecca Gaertig as Chief Financial Officer
Experienced addition to senior leadership team will support growth and scale up initiatives, on heels of recent Starlette Galleria acquisition.
Gaertig boasts a strong track record of success across a range of industries and stages of business – from startup/venture capital -backed companies, to private equity portfolio companies and large multi-national public companies. With extensive experience in accounting, corporate finance, and fundraising, she brings a wealth of experience and expertise to the Tendeza Moda senior management team.
As a results-oriented and passionate finance leader, Rebecca Gaertig has demonstrated her ability to drive enterprise-focused financial and business results. With deep experience in complex, fast-paced environments, she has consistently instilled in her prior roles a strong accounting and finance foundation, provided key analysis and insights, and delivered sound strategic recommendations that directly contributed to growth.
Tendeza Moda President and CEO, Timothy Lantz, shared, “We are extremely excited about the addition of Rebecca to the senior leadership team here at Tendeza Moda. Her deep knowledge in accounting, corporate finance, planning, analysis and fundraising, along with her impeccable track record of strong leadership adds tremendous horsepower and experience to our world-class management team.”
Gaertig joins Tendeza Moda from her most recent role as Corporate Controller at Guy & O’Neill. Prior to that, she held corporate controller positions at Caresyntax, a global VC-backed healthcare analytics leader recognized as one of Fierce Healthcare’s top 15 most innovative companies of 2024 and winner of the 2024 German AI prize, and Titan Spine, an innovator in the orthopedic medical device industry that was acquired by Medtronic in 2019.
I am thrilled to be joining the team at Tendeza Moda. I believe this company has an exciting future as demand for affordable luxury is growing globally. The leadership team at Tendeza Moda has a proven track record of success and operates at the highest standards,” said Gaertig.
About Tendeza Moda, Inc.
Backed by Resilience Lifestyle Capital, Tendeza Moda, Inc. was founded in 2024 with the belief that we live our best life when we have the confidence to just be ourselves. Our portfolio of products is carefully crafted to deliver the highest quality in affordable luxury so that no matter what your budget is, you can always look your best, feel your best, and set your own standard. The company is headquartered in Milwaukee, WI.
Attn: Public Relations
Tendeza Moda, Inc
+1 414-719-5128
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Instagram
TikTok
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Neuroscience Based Medications Offer Hope in Addiction Crisis, Says NYC Doctor
Protection Tax Supports Small Business Owners Facing Complex IRS Challenges
Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.