The Inner Clique Appointed as Official PR Agency for Gift a Guitar Initiative
~ Supporting a Movement to Empower 600 Youths Through Music for SG60 Celebrations ~
SINGAPORE, SINGAPORE, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Inner Clique has been appointed as the official public relations agency for the Gift a Guitar initiative, a heartfelt project launched by SGMUSO in partnership with The Rice Company Limited (TRCL) as part of Singapore’s SG60 celebrations.Gift a Guitar is a nationwide movement aiming to equip 600 underserved youths aged 13 to 19 with brand-new acoustic guitars and structured music lessons. By doing so, the programme seeks to inspire and nurture the next generation of Singapore’s musical talents, providing them with the tools, confidence, and opportunities to pursue their artistic aspirations.
The Inner Clique will spearhead media relations, strategic communications, and storytelling efforts for the initiative, working closely with SGMUSO and TRCL to spotlight the importance of arts accessibility and community engagement. Their role will also include driving awareness around the highly anticipated auction of 60 iconic guitars, generously donated and signed by prominent to raise funds in support of the Business Times Budding Artists Fund (BTBAF).
"We are honoured to be part of such a meaningful cause," said Lucas Yong, Director of The Inner Clique. "Music has the extraordinary power to change lives, and through this initiative, we hope to amplify these youths’ voices and create lasting impact."
To contribute a guitar or donate to the Business Times Budding Artists Fund (BTBAF), please email Lucas@theinnerlique.com, danny.loong@timbregroup.asia and peishan_lim@trcl.sg.
Lucas Yong
The Inner Clique
lucas@theinnerclique.com
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tothemoon Presents Its Updated Crypto Card, for Simplifying Payments
Josh Maraney Shares 450+ Free Videos to teach Digital Marketing
Stellar Market Research examines the growth rate of the Hernia Mesh Devices Market during the forecast period 2025-2032
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.