Elgin Pharmacy Collaborates with Splash Omnimedia on Website, Video, and Print Projects
ELGIN, SC, UNITED STATES, May 21, 2025 /EINPresswire.com/ -- Elgin Pharmacy, a locally owned pharmacy serving the Elgin community, has completed a series of strategic marketing initiatives in collaboration with Splash Omnimedia. The partnership focused on three key areas: launching a new website, producing video content, and developing branded print materials—all crafted to reflect the pharmacy’s trusted role in the community and provide a more accessible, informative experience for patients.
The new website offers user-friendly navigation and updated information on services, while the video content shares the pharmacy’s story and values in a compelling, visual format. Supporting print materials help ensure consistent, professional branding across touchpoints, reinforcing Elgin Pharmacy’s dedication to high-quality care.
“Elgin Pharmacy’s passion for serving their community is inspiring,” said Matt Thompson, Senior Partner at Splash Omnimedia. “It was an honor to support their vision by creating materials that communicate their mission and enhance their connection with patients. These focused projects help them stand out and reinforce the trust they’ve built in Elgin over the years.”
This collaborative effort is a reflection of Elgin Pharmacy’s ongoing commitment to improving customer service and adapting to the evolving needs of its patients, while staying true to its community-based roots.
About Elgin Pharmacy:
Elgin Pharmacy is a trusted, locally owned pharmacy that provides personalized care and expert health services to the Elgin, SC community. Known for its customer-first approach, Elgin Pharmacy offers a welcoming and informative environment for patients seeking both prescription and over-the-counter support.
About Splash Omnimedia:
Splash Omnimedia is a marketing and media agency based in South Carolina, specializing in web design, video production, and creative collateral. Focused on delivering impactful, customized solutions, Splash Omnimedia partners with organizations to strengthen their brand and engage with their audience more effectively.
Contact Information:
Splash Omnimedia
711 E Main Street, Suite J2
Lexington, SC 29072
Phone: (803) 785-5656
Email: splashme@splashomnimedia.com
Website: https://splashomnimedia.com
[]
Matt Thompson
Splash Omnimedia
+1 803-785-5656
splashme|splashomnimedia.com| |splashme|splashomnimedia.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Happy Father's Day - Training Sons to become responsible fathers
Thorncrest Dental Brings Advanced Laser Dentistry to Etobicoke with Picasso Soft Tissue Laser
Tom Jackobs Offers Fractional Sales Management for Heart-Led Wellness Practices
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.