EVEARA Remains One of the Few Independent White-Label Music Distribution Providers Amid Industry Consolidation
DUBLIN, IRELAND, July 2, 2025 /EINPresswire.com/ -- As global recorded music revenues from independent artists reached $12.7 billion in 2024, accounting for 35% of the market, significant shifts continue to reshape the music distribution landscape. With increasing consolidation among major players, EVEARA has emerged as one of the few remaining independent white-label music distribution platforms.
Founded and headquartered in Ireland, EVEARA enables partners to launch their own branded music distribution services using its turnkey platform. Designed for scalability and regulatory compliance, EVEARA’s infrastructure includes tools for audio processing, global delivery to digital streaming platforms, royalty tracking, data analytics, and fraud prevention.
“The music industry is experiencing rapid transformation, and independent infrastructure is becoming increasingly scarce,” said Levent Karahan, CEO of EVEARA and former A&R Manager at Sony Music Entertainment. “We provide a reliable, white-label solution for businesses and organizations that want to engage with the music creator economy.”
EVEARA currently supports over 80 partners worldwide and continues to expand into new markets and sectors. The platform serves a wide range of clients, from startups to established media and tech companies.
Recent industry developments—such as the expected integration of Downtown Music/FUGA into Virgin Music Group—highlight the ongoing consolidation trend, making independent options like EVEARA increasingly rare.
For media inquiries or further information, please contact:
Levent Karahan, CEO
Civil Rights Icon Charles D. Neblett, PhD, Denied Critical Cancer Care Coverage Despite July 1 Medicare Policy Change
World Class Recording Artists to Perform at SoNo Collection July 3rd Rooftop Party Sponsored by Factory Underground Tech
Drawlux Celebrates 15,000 Custom Pet Portraits Created for Customers Worldwide
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.