Komunikaty PR

Finding Faith in Life’s Unexpected Turns: Lynn Assimacopoulos Offers Humor, Heart, and Hope

2025-05-01  |  01:55:11

“I Thought There Was a Road There” is a witty and uplifting collection that shines light on life’s detours.

COOKSTOWN, NJ, UNITED STATES, April 30, 2025 /EINPresswire.com/ -- When life throws up detours, author Lynn Assimacopoulos has learned to laugh—and lean into faith. In her book entitled “I Thought There Was a Road There,” Assimacopoulos delivers a heartwarming and humorous collection of short, true-life stories that explore the surprising ways God shows up in everyday moments.

With her dual passions of nursing and writing, Lynn’s journey into authorship began after an unexpected layoff from her hospital job in 1990. What could have been a setback turned out to be a divine redirection. Answering an ad for a “nurse writer,” Lynn took on a new path with the Evangelical Lutheran Good Samaritan Society, blending her clinical experience with a love for storytelling.

In “I Thought There Was a Road There,” readers will find relatable, slice-of-life tales that touch on everything from missed turns—literally and metaphorically—to moments of divine humor and unexpected blessings. Through it all, Lynn’s voice is clear, honest, and filled with an infectious joy that encourages readers to reflect on their own spiritual journeys.

Whether someone is navigating change, looking for a laugh, or searching for inspiration, this book offers a welcome companion—available on Amazon, Barnes & Noble, and other major online bookstore retailers.

To learn more about the author and her works, visit lasabooks.com.

About Writers’ Branding
Writers’ Branding is a full-service self-publishing company that provides aspiring authors exclusive access to publicity and a pool of book evaluators and marketing creatives and bridges them to literary agencies and traditional publishing houses.

Please visit www.writersbranding.com for more information.

Lyn Goot
Writers' Branding LLC
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-16 | 06:55:04

LEDFoil's in-ice LED display to bring a new era of advertising to HC Dukla Jihlava

Leading Czech Ice Hockey Club chooses LEDFoil for leading display solution to engage audiences and support new revenue streamsWe are excited to bring LedFoil’s cutting-edge technology to our match events. This gives our partners a unique
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-16 | 06:55:04

TIGHITCO LATIN AMERICA ANNOUNCES NEW COMMERCIAL AGREEMENT WITH AIRBUS CANADA

CHARLESTON, SC, UNITED STATES, June 15, 2025 /EINPresswire.com/ -- TIGHITCO, Inc., a leading provider of aerospace components and assemblies, is pleased to announce that their division, TIGHITCO LATIN AMERICA, has executed a new commercial
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-16 | 06:55:04

Mindall CRM Enters the UAE Market with Advanced PropTech Tools and Developer Integrations for Real Estate Professionals

How MINDALL CRM Helps Automate Real Estate AgenciesMindall CRM helps Dubai real estate professionals close deals faster with AI Matching, MLS access, developer tools, and 1-click listings on portals and websites DUBAI, DUBAI, UNITED ARAB

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.