Funnelmax Now Available on Walmart.com and Amazon, Offering Streamlined Sales Funnel Solutions
The company specializes in customizable funnel systems designed to help ecommerce businesses, consultants, coaches, and course creators improve lead generation and sales performance without the complexity of traditional funnel-building platforms.
“Our goal is to simplify the funnel-building process for small business owners who don’t have the time or technical expertise to manage it themselves,” said the founder of Funnelmax. “With Funnelmax, they can launch quickly and focus on growing their business.”
Funnelmax systems are structured to support a variety of sales and marketing goals, with each package offering a framework optimized for conversions. The tools are intended to streamline the path from customer interest to purchase while reducing the time and guesswork often associated with digital sales strategies.
One recent customer, a digital entrepreneur named Jordan, used the Funnelmax system to rebuild a previously underperforming funnel. Within a week of implementation, the business saw measurable increases in both leads and sales.
Funnelmax’s solutions are now available to a broader audience through its listings on Walmart.com and Amazon.com. For additional information, visit www.funnelmax.net.
Kayla Zadel
InDistribution Media
+1 561-544-0719
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Facet Power, Kalulu Resources, & ReinAgri Announce ReinPower Climate-Smart Poultry Joint Venture
Sunstone Introduces the Orion mPulse PRO Pulse Arc Welder—Twice the Power, Twice the Capabilities
Houzeo’s “Share Listing” Brings Texas Home Searches to a Whole New Level
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.