Grazitti Interactive Announces Marketing (re)Focus 2025: A Flagship Virtual Conference for the Future of Marketing
Now in its latest edition, Marketing (re)Focus brings together an influential community of customers, partners, industry experts, and tech-savvy marketers for a dynamic exchange of ideas, insights, and innovation. The conference is set to spotlight the next generation of marketing strategies—from AI and automation to data storytelling and predictive personalization.
“We’re thrilled to bring together voices from across our ecosystem for a virtual experience designed to help marketers reimagine their strategies for 2025 and beyond,” said Alok Ramsisaria, CEO of Grazitti Interactive.
What to Expect at Marketing (re)Focus 2025:
1. Live sessions featuring top CMOs, demand generation experts, and MarTech pioneers
2. Breakthrough discussions on AI, automation, personalization, predictive analytics, and CX transformation
3. Real-world case studies from global enterprises driving growth through digital innovation
4. Interactive panels and peer insights that tackle today’s toughest marketing challenges
Arwinder Kaur, Vice President of Marketing at Grazitti Interactive, further added, “Marketing (re)Focus has always been about what’s next, not just what’s now. This year, we’ll go deeper into AI-powered marketing and customer experience approaches to help marketers create lasting impact in a customer-first world.”
The event is open to marketing professionals, strategists, digital leaders, and transformation enthusiasts seeking to stay ahead in an evolving AI-driven landscape. To reserve your spot and explore the agenda, visit www.grazitti.com/marketing-refocus.
About Grazitti Interactive
Grazitti Interactive is a global provider of digital services and solutions, helping organizations drive growth through digital transformation. With deep expertise in marketing automation, CRM, customer support, AI, analytics, and web development, Grazitti powers digital excellence for over 1000 customers worldwide, including several Fortune 500 enterprises.
Shivraj Asthana
Grazitti Interactive
+1 650-844-3031
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

dion seminara architecture Offers Partial Architectural Services and Flexible Design Packages for Queensland Homeowners
dion seminara architecture Introduces Fully Integrated Architectural and Design Services in Brisbane
Valeriya Force Brings Tropical Passion With Her New Hit 'Thunder'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.