Impact Networking Appoints Keir Hoppe as Chief Marketing Officer to Accelerate National Brand Growth (Updated)
Impact Networking names Keir Hoppe as CMO to lead national brand growth and unify marketing across IT, cybersecurity, AI, print, and more.
Hoppe joins Impact with more than 20 years of marketing leadership experience driving transformational growth across leading technology, cybersecurity, and as-a-service organizations. Her expertise in brand evolution, data-driven marketing, and full-funnel revenue generation aligns directly with Impact’s vision to position itself as a single-source provider of managed IT, cybersecurity, AI & digital transformation, print, and marketing services.
In her most recent role as CMO of BriefCam, an AI-powered cybersecurity and video analytics provider, Hoppe led a global marketing transformation that fueled significant year-over-year growth. She previously played a key role in scaling SiliconExpert and was instrumental in building ArrowSphere Cloud—now a global platform and major revenue contributor for Arrow Electronics.
“Keir’s appointment is a pivotal step in our national brand strategy,” said Anthony Cucco, Chief Operating Officer. “Her ability to architect unified brand narratives and deliver measurable results across modern marketing ecosystems will help Impact solidify its position as the go-to partner for businesses seeking end-to-end operational transformation.”
Known for her collaborative leadership style and results-oriented mindset, Hoppe brings deep expertise in aligning marketing with sales, customer success, and product to unlock scalable growth. Her priorities at Impact will include unifying the brand voice, expanding market visibility, strengthening customer engagement, and supporting go-to-market integration across the company’s service lines.
“Impact’s vision—to empower businesses through holistic solutions that drive real transformation—is exactly the kind of purpose-driven work I’m passionate about,” said Hoppe. “I’m honored to join at such a critical juncture and look forward to shaping how the brand is experienced nationally.”
Hoppe holds an MBA from the University of West Florida and a BS in Business Administration from Oregon State University. She is an active member of Women of the Channel and the American Marketing Association.
About Impact Networking
Impact Networking is a national managed service provider specializing in managed IT, cybersecurity, AI consulting, marketing, and print services. Founded in 1999, Impact helps businesses compete at the highest level by delivering integrated technology solutions and the expertise to bring big ideas to life. With over 800 professionals across 20+ U.S. locations, Impact is redefining how companies achieve operational excellence. Learn more at www.impactmybiz.com.
Editor’s Note: This release was updated on July 16, 2025, to remove previously published revenue figures related to SiliconExpert. We apologize for the oversight and appreciate the correction brought to our attention by Arrow Electronics.
Emma Lieberman
Impact Networking LLC
elieberman@impactnetworking.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Draw Instantly, Anywhere: Wacom MovinkPad 11 Sparks Limitless Creativity
Tommy Lee Ruff of Common Sense Economics, LLC Recently Featured on Close Up Radio
Ancient Feng Shui Principles Gain Modern Relevance in Addressing Hong Kong's Dating Challenges
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.