KickCharge Creative Celebrates 30 Years of Business
NJ-Based Agency Marks Three Decades of Boosting Brands & Changing Lives
Since its inception, KickCharge Creative has been dedicated to building brands that stand out and drive meaningful change. With a dedicated focus on home service companies, the agency has established thousands of powerful brand identities that fuel growth and success while holistically elevating the trades.
“This milestone is a testament to our unwavering commitment to our clients and our passion for helping them live out their dreams,” said Antonelli. “Over the past 30 years, we have helped businesses define their identities, tell their stories and grow beyond what they ever thought possible. We’re incredibly proud of our legacy and despite how far we’ve come, we’re just getting started.”
Terri Lynne Briggs, Chief Operating & Experience Officer, added, “At KickCharge, we have seen firsthand how the right brand can change the entire trajectory of a company. It has been our honor to do this again and again and again—for 30 years running. Nothing has brought us more joy than having the opportunity to work with incredible businesses and make an impact that extends far beyond logos and marketing strategies. This anniversary is not just about looking back—it’s about charging forward.”
To commemorate this milestone, KickCharge will be hosting a team barbecue with employees and their families.
Please visit the company’s 30th anniversary page to go back in time with KickCharge and hear some of the many heartwarming stories from clients, leadership and veteran employees.
About KickCharge Creative
KickCharge Creative is a renowned branding and digital marketing agency that has revolutionized the industry through its innovative approach to home service branding and marketing. Led by CEO Dan Antonelli, KickCharge has created more home service brands than any other agency in the world. By pioneering the concept of disruptive branding within the trades, KickCharge has gained worldwide recognition for its ability to drastically improve businesses and change lives for the past 30 years.
Kimberly Pereira
KickCharge Creative
+1 908-835-9000
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

ProHance Showcases Future-Ready Workforce Transformation Tools at Contact Islands 2025
Brands Embracing AI 'Chaos' See 66% Revenue Gains, New Marketing Framework Reveals
MENA: UAE’s Landmark Climate Law Takes Effect, Marking A Bold Leap Toward Regional Climate Leadership
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.