Korea Tourism Organization and Incheon International Airport Corporation Host Korea Tourism Briefing in Seattle
The event drew approximately 60 participants, including representatives from Hawaiian Airlines, Alaska Airlines, Incheon International Airport Corporation, and major local travel agencies as well as tourism professionals, reflecting strong interest.
During the luncheon briefing, Hawaiian Airlines presented their new route, and KTO Los Angeles gave a presentation focused on the latest travel trends and tourism content in Korea, receiving enthusiastic responses. Specifically, they highlighted ideas such as “K-Content Tourism” and theme-based travel centered around regional attractions, actively encouraging local partners to develop new Korea travel products.
Incheon International Airport Corporation followed with a presentation emphasizing its status as a global hub airport, showcasing the airport’s efficient transfer services and traveler-friendly infrastructure, reinforcing Incheon Airport's appeal as the gateway to Asia.
The event concluded with a raffle giveaway for the attendees, and energetic networking sessions before and after the presentations laid the groundwork for continued collaboration with the travel industry across the U.S. Pacific Northwest.
A KTO representative stated, “This Seattle briefing has provided a foundation for expanding interest in traveling to Korea throughout the Pacific Northwest, including Washington, Oregon, Montana, and Idaho, centered around the new direct route.” They added, “We will continue to strengthen targeted marketing efforts tailored to each region’s characteristics and demand to steadily grow U.S. travel to Korea.”
SeoHyeon JUNG
Korea Tourism Organization Los Angeles
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Fortrea Holdings Inc. Lawsuit Alert: Johnson Fistel Announces Shareholders with Losses Should Contact the Law Firm
Faith in Action: A Father's Message of Love and Purpose Shared on Good Friday
Hypertrophic Cardiomyopathy Assoc. Responds to Sudden Cardiac Deaths of NCAA star Eilud Kipsang & Youtuber P2istheName
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.