Marabu Airlines Teams Up with Plan3 to Enhance Passenger Care and Optionality During Disruptions
A New Era of Passenger-Centric Disruption Management with Scalable, Digital Solutions
Until now, airlines have primarily taken a one-size-fits-all approach to managing passenger disruptions, focusing on the flight level rather than the individual needs of passengers. This has been driven by inefficient, manual processes that lack scalability and adaptability.
Ilse Webers, Head of Passenger Irregularity Experience at Marabu Airlines, said:
"As a young airline, we aim to be as digital and automated as possible, ensuring lean and efficient processes from the outset. By avoiding manual systems, which are harder to change later, we can future-proof our operations. Our partnership with Plan3 enables us to provide consistent service during disruptions across our entire network, offering fast and flexible solutions that scale and are cost-effective."
Diana Strauss, Director Customer Journey at Marabu Airlines, stated:
"Since the pandemic, passenger expectations during disruptions have risen—they want clear, timely communication and the ability to make informed choices. Plan3’s solution addresses both, enabling us to provide our passengers with transparency and control over how the disruption is solved for them."
Sveinn Akerlie, Founder & CEO at Plan3, said:
"We are thrilled to partner with Marabu, a young and ambitious airline committed to leveraging digital solutions for seamless, best-in-class passenger care during moments of disruption. Their approach is setting a new standard for passenger disruption management."
Matthew Walker
Plan3 [part of AviLabs]
+353 87 679 8661
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Wytrwal Industries Celebrates 250 years of the U.S. Army
WHAT by Anthony Prebor Expands the Acclaimed ?: QUESTION Mystery Series
DRML Miner Expands Cloud Mining Services with Sustainable Infrastructure and Flexible Contracts
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.