Nile Livingston is part of the Symbol Creative Awards 2025 jury panel
Nile Livingston, CEO of Creative Repute, joins the global jury for the 2025 Symbol Creative Awards, celebrating innovation in design and marketing.
PHILADELPHIA, PA, UNITED STATES, May 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- We are excited to share that Nile Livingston, Founder and CEO of Creative Repute, Inc. graphic design and website development agency, is part of the jury for Symbol Creative Awards 2025.
This year, the jury brings together creative experts from 17 countries from all over the world, including C-executives, creative directors, marketing leaders, and influential designers. The jury members will review submissions in over 300 categories.
“Our jury plays a significant role in making Symbol Creative Awards what they are — fair, transparent, and inspiring. Even though their job isn’t easy, we’re sure that their diverse perspectives and expertise will help them objectively evaluate all of the outstanding entries,” says Ovanes Ovanessian, Co-founder of Symbol Creative Awards.
Nile Livingston also went on to share, “I am excited to be on a jury of diverse individuals appraising the work of contestants around the world. Through this experience, I am looking to find something that will both elevate the standard of excellence and inspire creatives and innovators like myself, everywhere.”
You can read Nile’s profile on the Symbol Creative Awards 2025 website.
About Symbol Creative Awards:
Celebrating outstanding achievements in communication, marketing, and advertising on a global scale, Symbol Creative Awards represent the ultimate benchmark for excellence, creativity, and innovation.
About Nile Livingston:
Nile Livingston is a multidisciplinary artist and creative strategist whose work lives at the intersection of visual storytelling, social impact, and design innovation. In 2017, Nile transformed a solo practice into a dynamic, award-winning graphic design and website development agency, Creative Repute, where she works with a deep bench of specialists. Creative Repute's mission is to deliver impactful design solutions through a multidisciplinary approach to marketing. The agency intentionally hires, supports, and empowers diverse experts who share a collective drive for global transformation.
Nile Livingston
Creative Repute, Inc.
+1 215-690-1185
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Marques Amusement Company Offers Premium Bounce House Rental In Powder Springs, GA
Critical Ballot Info from Todd J. Stein as Early Voting Begins for District Leader AD76 Part A
Free Financial Planning: Dunbrook Associates Offers Complimentary Consultations to New Clients
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.