Organic Ice Cream Market CAGR 3.24 % with Growth USD 1245.54 Billion by 2033
Top major players in the Organic Ice Cream industry, including.Royal FrieslandCampina N.V., Kraft Foods, Organic Valley, Fonterra Group Cooperative Limited
Organic Ice Cream Market size was USD 934.65 million in 2024 and is projected to touch USD 964.93 million in 2025 to USD 1245.54 million by 2033, exhibiting a CAGR of 3.24% during the forecast period [2025-2033].
Organic Ice Cream Market Report Contains 2025: -
Complete overview of the global Organic Ice Cream Market
Top Country data and analysis for United States, Canada, Mexico, Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, Australia, Brazil and Saudi Arabia, etc. It also throws light on the progress of key regional Organic Ice Cream Markets such as North America, Europe, Asia-Pacific, South America and Middle East and Africa
Description and analysis of Organic Ice Cream market potential by type, Deep Dive, disruption, application capacity, end use industry
impact evaluation of most important drivers and restraints, and dynamics of the global Organic Ice Cream Market and current trends in the enterprise
Detailed profiles of the Top major players in the industry, including.Royal FrieslandCampina N.V., Kraft Foods, Organic Valley, Fonterra Group Cooperative Limited, Meiji Dairies Corp., Amul, Sancor Cooperativas Unidas Limited, Groupe Lactalis SA, Danone, Parmalat S.P.A, Dairy Farmers of America Inc., Megmilk Snow Brand, Dean Foods Company, Arla Foods UK Plc.
Global Lace-Up Boots Market to See Strong Growth by 2035, Driven by Rising Demand in Fashion and Utility Segments
S Hotel Montego Bay Named Tripadvisor Travelers’ Choice Awards Best of the Best Winner for 2025
Mega Foods Officially Launches Mega Chili Powder at Besame Mucho Festival in Austin, Texas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.