Outdoor America Cements Its Position as the Premier Destination for Outdoor Entertainment with Record Q1 Growth
Two of OA’s flagship programs—Lindner’s Angling Edge and Goliath Fishing—led the charge with record-breaking broadcast metrics that reflect the growing demand for premium outdoor content.
Legacy Meets Performance: Two Powerhouse Shows Reel in Record Numbers
Lindner’s Angling Edge, a legacy program known for its expert storytelling and educational value, averaged 147,934 households per airing—a key metric measuring the number of unique TV homes tuning in for each broadcast. Throughout 13 episodes in Q1, the show reached a cumulative total of 1,923,144 households, reflecting the total unduplicated audience engagement across the quarter.
Meanwhile, Goliath Fishing, which delivers adrenaline-filled, real-world fishing action, averaged 145,429 households per episode and reached 1,890,380 households over the same 13-week period. These metrics represent both consistency and scale, proving that OA’s viewers are not only tuning in but also returning week after week.
“We are proud of the continued growth that Outdoor America has seen over the first quarter of the year and excited for what the rest of the year holds,” said Jamie Wilkinson, Executive Vice President of Outdoor America. “Lindner’s Angling Edge and Goliath Fishing represent two examples of the broader success we have experienced across the Outdoor America show lineup. As we move forward, Outdoor America will continue to drive measurable growth and create valuable broadcast opportunities for outdoor content producers.”
For more information on Lindner’s Angling Edge, please check https://anglingedge.com/angling-edge-tv.
For additional info on Goliath Fishing Performance, visit https://goliathfishing.com.
For more information on Outdoor America and its great outdoor programs, please visit https://www.outdooramerica.com.
Aaron McCaleb
Source Outdoor Group
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Studio Lot Inc. and Road 7 Films Launch Suspenseful TV Series SPILLED PAINT on TUBI
The Peace Within the Frame: Top 60 Masters as a Global Message
Medical Supplierz Introduces Tool to Compare Prices and Suppliers for Medical Equipment
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.