Palmetto Moon Set to Celebrate First Mississippi Store at Gulfport Premium Outlets
The event kicks off at 10:00 a.m. and promises a day of giveaways, in-store promotions, and fun for the whole family. The first 200 shoppers who make a qualifying $50 purchase will receive a custom YETI 20 oz. tumbler, and throughout the day, guests can Spin-to-Win prizes every 30 minutes and enter hourly grand prize drawings—featuring customer-favorite gear like the YETI Tundra Haul cooler. From 2 to 5 p.m., the celebration continues with sweet treats and more surprises.
To stay updated on the event, customers are encouraged to RSVP and follow along on the official Facebook Event Page.
As part of the celebration, Palmetto Moon is also spotlighting its Palmetto Perks loyalty program, which gives shoppers access to exclusive offers, surprise rewards, and points earned with every in-store purchase. Customers can sign up ahead of the event by texting PMOON49 to 578-277, and those who do will be entered to win 1,000 Perks points (a $75 value). One lucky winner will be notified via phone on April 30.
“This is such an exciting milestone for us,” said Kelsi Gannon, Brand Marketing Manager at Palmetto Moon. “Our stores are more than just a place to shop—they’re a place to connect with the community and celebrate local pride. We can’t wait to open our doors in Gulfport and welcome everyone into the Palmetto Moon family.”
Known for its curated mix of Southern lifestyle favorites, Palmetto Moon offers a shopping experience that blends local pride with top national brands. Customers will find popular names like YETI, Simply Southern, Local Boy, Stanley, Free People Movement, Southern Marsh, Old Row, and Chubbies, along with a strong lineup of Ole Miss and Mississippi State collegiate gear, regionally inspired gifts, and accessories.
The new Gulfport store is located at Gulfport Premium Outlets (10000 Factory Shop Blvd, Suite 725A) and is the latest in a growing family of Palmetto Moon locations across the Southeast. From first-time visitors to longtime fans, all are welcome to come celebrate this exciting new chapter in Mississippi.
Palmetto Moon is hiring for part-time and full-time positions in Gulfport and is seeking enthusiastic team members who are passionate about customer service, community connection, and Southern hospitality. To apply, visit: www.palmettomoononline.com/pages/join-our-crew
To stay updated on the Gulfport Grand Opening and more, follow Palmetto Moon on social media:
Instagram: @palmettomoon
Facebook: Palmetto Moon
TikTok: @palmettomoononline
Kelsi Gannon
Palmetto Moon
kgannon|palmettomoononline.com| |kgannon|palmettomoononline.com
Visit us on social media:
Facebook
Instagram
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Automotive Shielding Market Growth, Development of Advanced Technologies to Elevate the Industry 2032
Air Crane Helicopter Market Value To Hit $10.8 Billion by 2032 | Leading Global Companies and Regional Growth
Safeheron Launches One-Stop Payment Solution to Empower Secure and Compliant Market Expansion
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.