Phyliss Bopray Ignites the Small Business Spark with LOCAL City Places & $CASH$BATES$
“Helping small businesses spark growth and stay lit, that’s why I got involved,” said Phyliss Bopray.
“Local businesses don’t need a miracle, they need momentum,” said Troy Warren, Founder and CEO. “That’s what this sponsorship unlocks.”
Exclusivity That Creates Buzz
Merchants join as the only representative in their category. This lets them shine with undivided attention, generating stronger awareness and results.
Shop Local. Earn Cash. Repeat.
With $CASH$BATES$, consumers earn real money by uploading receipts. It’s easy, rewarding, and viral, thanks to a built-in referral system that benefits shoppers and businesses alike.
“Helping small businesses spark growth and stay lit, that’s why I got involved,” said Phyliss Bopray.
With help from passionate sponsors like Phyliss Bopray, LOCAL City Places is keeping small business energy burning bright.
About $CASH$BATES$
$CASH$BATES$ is a modern rewards system that pays consumers real cash for shopping at local businesses. No gimmicks. No brand restrictions. Just upload a receipt and earn. With a 4-tier referral model, users can multiply their earnings simply by sharing the app.
To learn more or sign up, visit LOCALCityPlaces.com
Troy Warren
LOCAL City Places
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Foundry512 Expands Talent Roster, Hiring for Key Roles Across Media, Accounts, Projects, and Creative
Turner Home Team Expands Home Buying Services Statewide: We Buy Houses Across North Carolina fast for cash.
Sullivan’s Castle Island and Castle Island Brewing Co. Launch 'Rickey Business' Lager to Celebrate James Beard Award
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.