Schubert b2b Releases Informative Infographic on How to Tackle Key B2B Marketing Challenges
This visual guide offers strategic solutions to help B2B companies overcome their biggest marketing obstacles.
“Our team created this infographic to offer guidance on handling B2B marketing challenges that we help clients manage all the time,” said Rich Carango, president of Schubert b2b. “From finding and converting the right leads to keeping up with ever-changing digital trends, we solve these problems every day.”
Click here to download the infographic “Top 5 B2B Marketing Challenges & How to Beat Them.”
About Schubert b2b
Schubert b2b is an integrated digital B2B marketing agency that uses advanced marketing technology, expert strategies and exceptional creativity to help B2B companies reach their niche audience, increase engagement and build a strong market presence. For 47 years, Schubert b2b has been providing customized B2B marketing solutions for chemical, technology and manufacturing companies. A 100% B2B-focused digital marketing agency, Schubert b2b serves companies located in Philadelphia and around the world. Our goal is to create top-tier marketing for businesses of any size, from startups to global giants. For more information visit schubertb2b.com.
Lisa Goetz
Schubert b2b
+1 610-269-2100
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

CTW Inc. Announces Anime Collaboration for 'So I'm a Spider, So What?'
30 Degrees on Bypass: A Journey Through Life's Twists and Turns by Dr. Albert H. Yurvati
Kendra Bergman Opens a Dialogue on Intuition, Healing, and Self-Acceptance
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.