Schubert b2b Releases Informative Infographic on How to Tackle Key B2B Marketing Challenges
This visual guide offers strategic solutions to help B2B companies overcome their biggest marketing obstacles.
“Our team created this infographic to offer guidance on handling B2B marketing challenges that we help clients manage all the time,” said Rich Carango, president of Schubert b2b. “From finding and converting the right leads to keeping up with ever-changing digital trends, we solve these problems every day.”
Click here to download the infographic “Top 5 B2B Marketing Challenges & How to Beat Them.”
About Schubert b2b
Schubert b2b is an integrated digital B2B marketing agency that uses advanced marketing technology, expert strategies and exceptional creativity to help B2B companies reach their niche audience, increase engagement and build a strong market presence. For 47 years, Schubert b2b has been providing customized B2B marketing solutions for chemical, technology and manufacturing companies. A 100% B2B-focused digital marketing agency, Schubert b2b serves companies located in Philadelphia and around the world. Our goal is to create top-tier marketing for businesses of any size, from startups to global giants. For more information visit schubertb2b.com.
Lisa Goetz
Schubert b2b
+1 610-269-2100
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

12 Years After the Largest Prison Hunger Strike in U.S. History, The Strike Film Helps Advocates' Call to End Solitary
EveryPoint Launches 3D Reconstruction Platform on Android
Rising Filmmaker and Actor Lauren Cantell Garners National Recognition with Award-Winning Short Film The Ninth
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.