Scientific Global Co-Founder and Partner, Kerri Riccardo, Announced as an MM+M 2025 Women of Distinction Honoree
NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Medical Marketing & Media (MM+M) celebrated its 2025 Women of Distinction honorees on June 3 in New York City at The Lighthouse at Chelsea Piers. Now in its 10th year, the MM+M Women of Distinction program recognizes healthcare marketing executives who have significantly impacted their organizations during the past year.
Kerri Riccardo is a Co-Founder and Partner at Scientific Global (SG), where she spearheads the development of bold, innovative market expansion strategies that drive measurable results. Renowned for her visionary leadership, Kerri was among the first to recognize the vital role Nurse Practitioners play in patient health and well-being, proactively championing their needs through MedComms initiatives. “Kerri brings creativity, entrepreneurial spirit, and genuine compassion to everything she does,” notes her business Partner, Jennifer Rudolph. With experience spanning hundreds of brands across nearly every therapeutic area—including rare diseases, broad portfolios, and blockbuster products—Kerri’s expertise and passion continue to shape the industry.
"Medical marketing stands out as an industry where women are leading the charge," said Lecia Bushak, editor of pharma at MM+M. "For the 10th year in a row, we've been highlighting the extraordinary work of women who are driving creativity and innovation in the industry, as well as shaping the future of healthcare."
The 2025 Women of Distinction honorees will be featured in the July-August print edition of MM+M.
About Scientific Global
Scientific Global (SG) is a promotional, female-owned and operated MedComms agency based in New York, with offices in London and Toronto. Structured to move brands forward, SG is laser-focused on amplifying the power of MedComms to accelerate the adoption of transformational products, devices, and diagnostics for the people who need them most.
About MM+M
(Medical Marketing + Media) is the premier media brand covering pharmaceutical marketing and commercialization. Since 1966, MM+M has delivered trusted, timely content through breaking news, in-depth analysis, monthly print features, and award-winning podcasts. Reaching an executive audience across pharma, medical devices, diagnostics, and health marketing, MM+M is the industry's go-to source for insights, trends, and best practices that help healthcare marketers thrive.
Jennifer Rudolph
Scientific Global
jrudolph@scientificglobal.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Decorative Concrete Market Size, Trend, Growth, Competitive Insights, Leading Players by 2025-2032
Benzenoid Market Trends, Strategy, Application, Analysis, Global Share and Forecast-2031
Tom Jackobs Urges Entrepreneurs to Burn Their Old Sales Scripts This Fourth of July
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.