Scientific Global Co-Founder and Partner, Kerri Riccardo, Announced as an MM+M 2025 Women of Distinction Honoree
NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Medical Marketing & Media (MM+M) celebrated its 2025 Women of Distinction honorees on June 3 in New York City at The Lighthouse at Chelsea Piers. Now in its 10th year, the MM+M Women of Distinction program recognizes healthcare marketing executives who have significantly impacted their organizations during the past year.
Kerri Riccardo is a Co-Founder and Partner at Scientific Global (SG), where she spearheads the development of bold, innovative market expansion strategies that drive measurable results. Renowned for her visionary leadership, Kerri was among the first to recognize the vital role Nurse Practitioners play in patient health and well-being, proactively championing their needs through MedComms initiatives. “Kerri brings creativity, entrepreneurial spirit, and genuine compassion to everything she does,” notes her business Partner, Jennifer Rudolph. With experience spanning hundreds of brands across nearly every therapeutic area—including rare diseases, broad portfolios, and blockbuster products—Kerri’s expertise and passion continue to shape the industry.
"Medical marketing stands out as an industry where women are leading the charge," said Lecia Bushak, editor of pharma at MM+M. "For the 10th year in a row, we've been highlighting the extraordinary work of women who are driving creativity and innovation in the industry, as well as shaping the future of healthcare."
The 2025 Women of Distinction honorees will be featured in the July-August print edition of MM+M.
About Scientific Global
Scientific Global (SG) is a promotional, female-owned and operated MedComms agency based in New York, with offices in London and Toronto. Structured to move brands forward, SG is laser-focused on amplifying the power of MedComms to accelerate the adoption of transformational products, devices, and diagnostics for the people who need them most.
About MM+M
(Medical Marketing + Media) is the premier media brand covering pharmaceutical marketing and commercialization. Since 1966, MM+M has delivered trusted, timely content through breaking news, in-depth analysis, monthly print features, and award-winning podcasts. Reaching an executive audience across pharma, medical devices, diagnostics, and health marketing, MM+M is the industry's go-to source for insights, trends, and best practices that help healthcare marketers thrive.
Jennifer Rudolph
Scientific Global
jrudolph@scientificglobal.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Oleochemicals Market is Forecasted to Reach USD 56.9 Billion by 2035 | Fact.MR
Family Guy’s Alec Sulkin Launches Ramble: A Social Texting App That Turns Real Chats into Shared Social Experiences
MY.music launches National Music Validator program for .MUSIC Artist Verification
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.