Shannon Larson Joins Riviera Home USA as Marketing Manager
Riviera Home USA is pleased to announce the appointment of Shannon Larson as Marketing Manager,
NEW YORK CITY, NY, UNITED STATES, May 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Riviera Home USA is pleased to announce the appointment of Shannon Larson as Marketing Manager, effective March 24, 2025. In her new role, Shannon will lead all marketing initiatives for the brand, driving strategy, digital presence, and brand growth during a period of exciting transformation and expansion.Shannon brings nearly a decade of experience in e-commerce, digital marketing, and luxury retail. She has developed and led omni-channel marketing strategies for high-end home and lifestyle brands, with a focus on building strong brand identities and driving growth across digital platforms.
“We are very pleased to add Shannon to our team,” said Jack Toolan, President. “She is very talented and will be a tremendous asset as we evolve our business.”
“I’m thrilled to join the talented team at Riviera Home USA at such a pivotal moment in the company’s growth,” said Larson. “With strong product development capabilities and a clear vision for expansion, there are incredible opportunities ahead to further establish the brand as a leader in the textile and home décor space. I look forward to contributing to this next chapter and building on the inspiring work already in motion.”
About Riviera Home USA
Riviera Home USA offers a wide range of high-quality scatter rugs, area rugs, and bath mats, and is expanding into additional bath and home textile categories. Known for accessible design, durability, and global craftsmanship, Riviera Home USA partners with skilled artisans to bring versatile home textile solutions to customers across North America. Visit rivierahomeusa.com for more information.
Michael Twer-VP Business Development
Riviera Home USA
michael|rivierahomeusa.com| |michael|rivierahomeusa.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

ELEKS has been Selected as a Government Vendor to Deliver Ukraine’s eExcise System
Sennza Media Answer Reader Interest To Commence Features On The Usefulness Of Listing On Directory Sites
Curating a Signature Vibe: Coffee Cultures Taps The Music Trust for Coffee House Playlisting
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.