Showpo Teams Up with Love Island Star Grace Jackson for Femme Fatale Collection
With prices ranging from $79.95 - $149.95, the collection embraces a bold, empowered aesthetic, defined by sheer fabrications and elevated design elements. Standout styles include sheer dresses, fitted co-ords, and eveningwear in green, yellow, and pink tones, alongside neutrals like black, white, and brown.
Grace shared her excitement about modeling in the Femme Fatale campaign, saying: “This collection is all about self-confidence and femininity and that’s exactly how I felt shooting it in Paris.”
“Grace was the ultimate muse for this collection - her style, energy, and confidence were the perfect inspiration for our Femme Fatale collection,” said Jane Lu, founder and CEO of Showpo. “She brought a magnetic presence to the campaign and perfectly captured the spirit of the Showpo girl. This range is all about making a statement with texture, shape, and sheer moments - and Grace brought it to life effortlessly.”
Featuring lace, lurex, and sequin materials, along with plunging necklines, organic hardware accents, and draped silhouettes, Femme Fatale is designed to redefine night-out dressing for the bold and fashion-forward woman. An emphasis on texture, transparency, and striking tones brings a modern edge to occasionwear.
Femme Fatale featuring Grace Rosa is available exclusively at showpo.com. For more information, follow @showpo on Instagram. Campaign assets can be found here.
About Showpo:
Showpo is a leading online fashion retailer based in Australia, known for its trendy, affordable clothing and accessories for women. Founded in 2010 by Jane Lu, the brand quickly gained popularity for its wide range of stylish pieces, catering to a global audience. Showpo is celebrated for its fun and inclusive approach to fashion, offering everything from casual wear to formal attire. With a strong presence on social media and a commitment to empowering women, Showpo continues to be a go-to destination for fashion-forward shoppers. Celebrity fans of the brand include Jennifer Lopez, Heidi Klum, Emma Roberts, and Eva Longoria.
Sam Drucker
Pull PR
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

LNE Surveys Offers Professional BIM for Existing Commercial Properties Nationwide
New Insights from Beacon Media + Marketing Reveal Why Behavioral Health Clinics Need More Than Paid Ads to Thrive Online
Ticki Favaroth to Deliver Keynote Address on 'The Unbreakable Bond' at 2025 Blackbone Project Summit in Washington, D.C.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.