Surch Digital Acquires Leed Factory, Ushering in a New Era of Innovation and Growth
Digital marketing agency expansion - creating new opportunities for clients while two amazing teams join forces.
RALEIGH, NC, UNITED STATES, April 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Surch Digital (surchdigital.com), a leading marketing agency specializing in solutions for local service-based businesses, proudly announces its acquisition of Leed Factory (leedfactory.com), a renowned digital marketing agency with a strong track record in robust client results and marketing innovation.This strategic acquisition brings together two powerhouse teams, combining deep expertise, innovative technologies, and a shared passion for client success. Together, Surch Digital and Leed Factory will unlock new opportunities to better serve clients, enhance service offerings, and drive even greater results.
“Today marks an exciting milestone for both Surch Digital and Leed Factory,” said Greg George, CEO of Surch Digital. “By joining forces, we’re expanding our capabilities, accelerating innovation, and creating new growth opportunities for our clients. Our customers will immediately benefit from access to advanced systems, improved processes, and a broader range of services — all designed to elevate their performance to the next level.”
With this acquisition, clients can expect:
• Enhanced Technology Platforms: Access to new tools and systems to optimize marketing performance.
• Expanded Service Offerings: A broader suite of solutions tailored to meet evolving business needs.
• Improved Processes: Streamlined operations and more efficient campaign execution.
• Stronger Support Teams: A larger, highly skilled team dedicated to delivering exceptional results.
COO Nick Stuhr of Leed Factory said this about the exciting transition “The decision to partner with Surch was a simple one. Our teams’ skills and expertise complement each other in a way which strengthens our clients’ ability to achieve their goals. Both teams are aligned on the objective of client success through the pursuit of putting the best people and tools to work. It’s an exciting time for all of us, and we’re all looking forward to the journey ahead - together.”
Both teams are committed to ensuring a smooth transition, with no disruption in service. Clients can continue working with their existing contacts while benefiting from new resources, expertise, and innovations that will drive faster, more impactful outcomes.
This acquisition reinforces Surch Digital’s commitment to helping businesses grow through smart, results-driven marketing strategies — now with even greater capabilities than ever before.
For more information, visit surchdigital.com or contact media@surchdigital.com.
About Surch Digital
Surch Digital is a full-service digital marketing agency dedicated to helping local service-based businesses grow through wholistic marketing coverage and offerings, innovative solutions, and measurable results.
About Leed Factory
Leed Factory is a digital marketing agency known for its expertise in technology, creativity, and driving performance for businesses across industries.
Greg George
Surch Digital
+1 919-809-6027
media@surchdigital.com
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Massachusetts School of Law Welcomes Prospective Students to Open House on May 7th
State Controller Malia Cohen to Speak at 2025 Regional Economic Outlook
Woodrow Wilson House Exhibition & Gala: Fashioning Power, Fashioning Peace
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.