SXTC-DYADICA Global Brand Consulting Enhances Services for Small Businesses and Startups with Launch of Brand Turn Key™
SXTC-DYADICA Global Brand Consulting Enhances Services for Small Businesses and Startups with Launch of “Brand Turn-key™” Enterprise Program
Developed from decades of experience working alongside venture capitalists, investment bankers, and strategic investors, Brand Turn-key™ addresses a growing demand for rapidly developed, market-ready brands. This comprehensive solution is designed to “snap” seamlessly onto newly acquired products or services, providing immediate access to market and accelerated growth opportunities.
Unlike traditional branding models, Brand Turn-key™ delivers a full-stack branding system including:
Brand and marketing concepting & strategic development
Visual identity design & creative brand art
Packaging and product visuals
Full 360 Degree comprehensive brand assets
Digital infrastructure including websites, SEM campaigns, content, and social media
Public relations campaigns & toolkits
And at its most robust tier, full product design and development
“DYADICA's ability to build brands globally across any market adds serious capability and competitive advantage to brand investors regardless of their scale—whether it be a startup, SME, or Fortune 100,” says Esteban Jaworski, Director at SXTC-DYADICA. “Through Brand Turn-key™, we are able to create a brand holistically from the ground up rather than piecemeal, which saves time, effort, and money adding significant efficiency, competitive advantage and economies of scale.”
Brand Turn-key™ is now available to startups, small businesses, SME and investment groups seeking an agile, efficient, and fully realized branding solution that aligns with their business goals and market strategy.
SXTC-DYADICA Global Brand Consulting are Global Brand Marketing Experts taking Startups, SME, and Fortune 100 brands to their NEXT LEVEL locally and worldwide. Founded in 1981, DYADICA is a boutique consultancy that has grown to over 5000 client engagements across hundreds of brands (including start-ups, SME, Fortune 100, and nation brands) around the globe (North America, Asia and the EMEA). DYADICA has decades of best-selling, industry-leading brand ideation via books, white papers, and articles changing the way brands think and operate-- with its works and constructs published in some of the world's best-known journals and newspapers, books, as well as taught in leading business schools and agency training programs globally.
For more information about the Brand Turn-key™ enterprise program, visit www.dyadica.co.
Robert Sharm
SXTC-DYADICA Global Brand Consulting
+44 7470511917
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Protection Tax Helps Clients Resolve Unfiled Returns Before IRS Action Escalates
leagend T31 Sets New Standard for Affordable and Accurate OBD II Diagnostics
Couple Opens Unique '432Hz' Live Music Sanctuary on Spain's Costa del Sol for Summer Vibes and Son Awareness
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.