The Inner Clique Appointed as Official PR Agency for Gift a Guitar Initiative
~ Supporting a Movement to Empower 600 Youths Through Music for SG60 Celebrations ~
SINGAPORE, SINGAPORE, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Inner Clique has been appointed as the official public relations agency for the Gift a Guitar initiative, a heartfelt project launched by SGMUSO in partnership with The Rice Company Limited (TRCL) as part of Singapore’s SG60 celebrations.Gift a Guitar is a nationwide movement aiming to equip 600 underserved youths aged 13 to 19 with brand-new acoustic guitars and structured music lessons. By doing so, the programme seeks to inspire and nurture the next generation of Singapore’s musical talents, providing them with the tools, confidence, and opportunities to pursue their artistic aspirations.
The Inner Clique will spearhead media relations, strategic communications, and storytelling efforts for the initiative, working closely with SGMUSO and TRCL to spotlight the importance of arts accessibility and community engagement. Their role will also include driving awareness around the highly anticipated auction of 60 iconic guitars, generously donated and signed by prominent to raise funds in support of the Business Times Budding Artists Fund (BTBAF).
"We are honoured to be part of such a meaningful cause," said Lucas Yong, Director of The Inner Clique. "Music has the extraordinary power to change lives, and through this initiative, we hope to amplify these youths’ voices and create lasting impact."
To contribute a guitar or donate to the Business Times Budding Artists Fund (BTBAF), please email Lucas@theinnerlique.com, danny.loong@timbregroup.asia and peishan_lim@trcl.sg.
Lucas Yong
The Inner Clique
lucas@theinnerclique.com
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Study Finds That Baby Boomers are Accelerating Exits from Their Businesses
France's Property Market Draws Record Attention from the U.S. and Canada
Launch of MITSU FOUNDATION’s New Song 'Light Within' – A Message of Quiet Strength and Resilience
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.