Triple Negative Breast Cancer Foundation Appoints Bonnie Fuchs as Executive Director
The TNBC Foundation welcomes a passionate advocate and seasoned nonprofit leader dedicated to strengthening support and driving progress for the TNBC community
NORWOOD, NJ, UNITED STATES, July 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Triple Negative Breast Cancer Foundation is proud to announce the appointment of Bonnie Fuchs as its new Executive Director, effective July 1, 2025. Bonnie brings a distinguished background in rare disease advocacy, strategic fundraising, and nonprofit leadership, along with a profound passion for supporting individuals and families navigating triple negative breast cancer (TNBC).
Throughout her impressive career, Fuchs has launched impactful national awareness campaigns, secured transformative funding, and led mission-driven teams that support patient care and research for individuals navigating rare and complex diseases. Her entrepreneurial spirit shines through in her ability to build dynamic campaigns that inspire donor engagement and accelerate critical research. At the core of her work is a steadfast commitment to care, cure, and community.
“I’m truly honored to join the Triple Negative Breast Cancer Foundation as the new Executive Director,” said Fuchs. “It’s a privilege to join such a passionate and dedicated community, and I am excited to work to continue advancing our mission to be a nationally recognized force in TNBC research funding, advocacy, and patient support.
Fuchs steps into this role during a pivotal time for the TNBC Foundation. After 18 years of extraordinary service, Hayley Dinerman will transition from Executive Director to a new role on the Board of Directors. Said Dinerman. “I’m proud to remain deeply involved as a board member and thrilled to welcome Bonnie as our new Executive Director. Her passion and bold ideas are exactly what the foundation needs for this next chapter.”
With Fuchs at the helm, the TNBC Foundation enters a new era of leadership grounded in innovation, collaboration, and mission-driven momentum. Her expertise in nonprofit growth, stakeholder engagement, and strategic development will guide the foundation forward as it continues to expand its impact, deepen community support, and advance life-saving research for triple negative breast cancer.
About the Triple Negative Breast Cancer Foundation
The Triple Negative Breast Cancer Foundation is dedicated to supporting those affected by triple negative breast cancer—a rare and aggressive form of breast cancer. Founded in 2006, the TNBC Foundation is guided by its mission to fuel research, advocate for patients, and support everyone facing triple negative breast cancer. Learn more at www.tnbcfoundation.org.
Arlene Brothers
Triple Negative Breast Cancer Foundation
+1 646-942-0242
info@tnbcfoundation.org
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Lounge Lizard Worldwide, Inc. Unveils Proven 4-Step Creative Process for Maximizing Ad ROI in 2025
Beacon Media + Marketing Highlights the Power of Personal Branding for Professionals in 2025
Perfume Villa Celebrates Grand Opening at Northpark Tomorrow
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.