Vantage LED Announces New SM Infinity Update: The Smarter Cloud-Based Digital Signage Software
Vantage LED rolls out major improvements to SM Infinity, optimizing remote digital signage content scheduling and management capabilities.
Originally launched in 2012, SM Infinity was the first cloud-based digital signage software for the masses, revolutionizing how organizations communicate through their digital signs. SM Infinity quickly became a powerful tool optimized for any industry, empowering restaurant owners to spotlight limited-time offers instantly, enabling stadium staff to deliver real-time alerts, or allowing retailers to synchronize multi-screen promotions remotely.
The latest update focuses on streamlining the user experience, including an updated interface, enhanced scheduling options, and a simplified content creation process. According to Vantage LED, the goal of the update was to deliver on a single core mission: make digital signage smarter, faster, and easier to use.
“We listened to the people who run digital signs daily,” said Darrin Mealio, Software Developer at Vantage LED. “They already appreciated the simplicity of SM Infinity, but we knew we could make it more powerful and more intuitive. That’s exactly what the NEW SM Infinity improvements deliver, plus a refined user experience and an interface overhaul."
The updated SM Infinity platform makes digital signage content creation just as effortless as managing it, regardless of technical background.
Users can quickly design eye-catching messages using built-in tools like the Doodle Editor, access a robust digital sign content library, or request professional designs from the digital signage graphic design team directly within the platform. Vantage LED also offers 1 free year of professional content creation with the purchase or upgrade of a display through its dealer network.
Whether it’s daily specials, emergency alerts, or branded promotions, anyone can create and deploy content in minutes without needing prior design experience.
The digital signage software is designed to work in tandem with Vantage LED’s energy-efficient displays, which the company reports use "up to 70% less power than the leading competitors." Combined, the hardware and digital sign software aim to offer an efficient and flexible approach to digital communication.
About Vantage LED:
Vantage LED is a U.S.-based digital signage manufacturer. Since 2003, the company has focused on high-performance, low-power LED displays and dealer support. With a commitment to user-centric design and industry-leading technology, Vantage continues to lead the way in smart signage solutions as well as digital signage software through SM Infinity.
To learn more about the SM Infinity update and its features, schedule a demo, or explore partnership opportunities, visit vantageled.com/contact
Daniel Orona
Vantage LED
+1 888-595-3956
email us here
Visit us on social media:
Facebook
Instagram
LinkedIn
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

LAIA Celebrates 10 Years of Empowering Communities Through Immigration Document Preparation
VETS2INDUSTRY Teams Up with Signal Health Group and Defenders Gateway to Support Transitioning Veterans
Free Community Health Fair Brings Comprehensive Wellness Services to Local Residents
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.