Williams, Stitely & Brink P.C. Modernizes Online Presence with Splash Omnimedia
With a strategic GPS Framework, modern website, and compelling new photography, the firm is redefining how it connects with today’s clients.
LEXINGTON , SC, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- In a strategic move to modernize its online presence, Williams, Stitely & Brink P.C. has engaged Splash Omnimedia to lead a top-to-bottom digital refresh. The collaboration began with Splash’s GPS Framework—an immersive, one-day consulting session focused on aligning the firm’s vision, messaging, and digital strategy.
The insight gained from this session laid the groundwork for a new website that is currently in development. Designed with the end user in mind, the site will feature intuitive navigation, practical resources, and a clean, modern aesthetic to deliver a seamless experience for both existing and prospective clients. To bring the brand to life visually, Splash’s in-house team plans to capture a suite of professional photography that highlights the firm’s people, culture, and professionalism.
“We’re excited to be working with Splash Omnimedia on this important initiative,” said Jason Yonge, Attorney at Williams, Stitely & Brink P.C. “The GPS Framework gave us clarity and direction, and we believe the creative team will do an excellent job translating our identity into a digital format. We believe the result will better serve our clients and reflect who we are as a firm.”
Splash Omnimedia, known for helping organizations build strong brands through strategy and storytelling, will bring deep expertise in web development, branding, and commercial photography to the project.
“Williams, Stitely & Brink P.C. is a firm with an exceptional reputation and a commitment to serving their clients with integrity,” said Matt Thompson, Senior Partner at Splash Omnimedia.
This partnership represents Williams, Stitely & Brink P.C.’s proactive approach to remaining accessible, relevant, and connected to the evolving needs of today’s legal clients.
About Splash Omnimedia:
Splash Omnimedia is a full-service marketing and media agency specializing in strategy, web design, branding, photography, and digital marketing. Through its GPS Framework and creative expertise, Splash helps businesses define their direction and craft impactful brand experiences across digital and traditional platforms.
Matt Thompson
Splash Omnimedia
+1 803-785-5656
splashme|splashomnimedia.com| |splashme|splashomnimedia.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Construction Mats Market: Growth, Trends, Opportunities & Forecast, 2021 - 2031
'Retired But Ready' Debuts as the Go-To Digital Space for Retirees Seeking Purpose, Connection, and Growth
Vienna Palaces to Coastal Tables: Chef Martin Hoellrigl Redefines Fine Dining
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.