Williams, Stitely & Brink P.C. Modernizes Online Presence with Splash Omnimedia
With a strategic GPS Framework, modern website, and compelling new photography, the firm is redefining how it connects with today’s clients.
LEXINGTON , SC, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- In a strategic move to modernize its online presence, Williams, Stitely & Brink P.C. has engaged Splash Omnimedia to lead a top-to-bottom digital refresh. The collaboration began with Splash’s GPS Framework—an immersive, one-day consulting session focused on aligning the firm’s vision, messaging, and digital strategy.
The insight gained from this session laid the groundwork for a new website that is currently in development. Designed with the end user in mind, the site will feature intuitive navigation, practical resources, and a clean, modern aesthetic to deliver a seamless experience for both existing and prospective clients. To bring the brand to life visually, Splash’s in-house team plans to capture a suite of professional photography that highlights the firm’s people, culture, and professionalism.
“We’re excited to be working with Splash Omnimedia on this important initiative,” said Jason Yonge, Attorney at Williams, Stitely & Brink P.C. “The GPS Framework gave us clarity and direction, and we believe the creative team will do an excellent job translating our identity into a digital format. We believe the result will better serve our clients and reflect who we are as a firm.”
Splash Omnimedia, known for helping organizations build strong brands through strategy and storytelling, will bring deep expertise in web development, branding, and commercial photography to the project.
“Williams, Stitely & Brink P.C. is a firm with an exceptional reputation and a commitment to serving their clients with integrity,” said Matt Thompson, Senior Partner at Splash Omnimedia.
This partnership represents Williams, Stitely & Brink P.C.’s proactive approach to remaining accessible, relevant, and connected to the evolving needs of today’s legal clients.
About Splash Omnimedia:
Splash Omnimedia is a full-service marketing and media agency specializing in strategy, web design, branding, photography, and digital marketing. Through its GPS Framework and creative expertise, Splash helps businesses define their direction and craft impactful brand experiences across digital and traditional platforms.
Matt Thompson
Splash Omnimedia
+1 803-785-5656
splashme|splashomnimedia.com| |splashme|splashomnimedia.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Tom Jackobs Offers Fractional Sales Management for Heart-Led Wellness Practices
Wytrwal Industries Celebrates 250 years of the U.S. Army
WHAT by Anthony Prebor Expands the Acclaimed ?: QUESTION Mystery Series
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.