10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu małych lokalnych sklepów
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów trafi w najbliższych dniach do placówek na terenie całego kraju. Organizatorami akcji są Comp Platforma Usług S.A., operator programu M/promo+, który wspiera tradycyjne punkty handlowe, organizując bezpośrednie promocje producenckie za pośrednictwem cyfrowej platformy usługowej M/platform, oraz Grupa Żywiec, która pomogła w sfinansowaniu przyłbic, a także zapewnia ich dystrybucję. Ten gest jest wyrazem wdzięczności i solidarności z tymi, którzy codziennie dbają o stabilne i bezpieczne zaopatrzenie swoich sąsiadów.
Pandemia koronawirusa zmieniła obyczaje zakupowe konsumentów. Jednym z jej efektów jest zmiana roli małych sklepów sąsiedzkich – dla wielu z nas już nie są tylko miejscem dorywczych zakupów „na uzupełnienie”, lecz stały się głównym źródłem zaopatrzenia. Bezpieczeństwo klientów i pracowników takich placówek stało się tym bardziej krytyczne dla zapewnienia lokalnym mieszkańcom stabilnego dostępu do produktów codziennej potrzeby. Małe rodzinne firmy handlowe od samego początku kryzysu zabezpieczają swoich klientów i personel zgodnie z oficjalnymi zaleceniami epidemiologicznymi, ale nie zawsze jest to dla nich łatwe, gdyż nie dysponują takimi samymi możliwościami, jak duże przedsiębiorstwa handlowe.
Na przeciw potrzebom ośmiu tysięcy małych lokalnych sklepów uczestniczących w programie M/promo+ wychodzi polska firma technologiczna Comp Platforma Usług S.A., która we współpracy z Grupą Żywiec przekazuje im w prezencie 10 tysięcy przyłbic ochronnych. Pierwsze 2,5 tysiąca już trafiło do dystrybucji.
Małe sklepy „za rogiem” stały się cichymi bohaterami, którzy działają na mniej widocznej linii walki w czasie pandemii. Na co dzień dbają o to, by nie zabrakło nam produktów podstawowej potrzeby. Aby wesprzeć te lokalne placówki przekazujemy im 10 tysięcy przyłbic ochronnych. Nasz partner strategiczny, Grupa Żywiec pomaga nam w sfinansowaniu oraz sprawnej dystrybucji przyłbic na terenie całego kraju. Przez ten mały wspólny gest chcemy docenić poświęcenie tych lokalnych placówek i zapewnić im niezbędne narzędzia do ochrony osobistej – mówi Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platforma Usług S.A.
Przyłbica – co on niej wiemy?
Przyłbica rycerska, czyli średniowieczny ciężki hełm z zasłoną na twarz, zniknęła z pól bitewnych w XVI wieku. Przyłbica ochronna z XXI wieku powróciła w dobie pandemii COVID-19 jako element ochronny zyskujący coraz większą popularność. Obowiązek zasłaniania twarzy wprowadzony na czas pandemii koronawirusa spowodował duży popyt na wszelkiego rodzaje maseczki. Jednak nie każdemu z nas pasuje takie rozwiązanie. Niektórzy narzekają na zsuwające się materiały, inni na to, że przez maseczkę nie da się wygodnie oddychać, a niewygodne gumki lub wykończenia wpijają się w ciało. Przyłbice, zamiast maseczek ochronnych, to także dobre rozwiązanie dla osób, które chodzą w okularach, gdyż niestety szkła potrafią parować, jeśli nosimy maseczki.
Przyłbica – czy można jej używać zamiast maseczki?
Na jednej z konferencji pasowych, która dotyczyła wprowadzenia w Polsce drugiego etapu łagodzenia restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, minister zdrowia został zapytany o to, czy można nosić przyłbicę zamiast maseczki ochronnej. W odpowiedzi potwierdził, że można stosować je zamiennie. Przyłbice wskazane są między innymi w przypadku osób, które w czasie wykonania swojej pracy, są bardziej narażone na zakażenie jak służba zdrowia oraz pracownicy sklepów.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.