Komunikaty PR

10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu małych lokalnych sklepów

2020-05-14  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka@dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów trafi w najbliższych dniach do placówek na terenie całego kraju. Organizatorami akcji są Comp Platforma Usług S.A., operator programu M/promo+, który wspiera tradycyjne punkty handlowe, organizując bezpośrednie promocje producenckie za pośrednictwem cyfrowej platformy usługowej M/platform, oraz Grupa Żywiec, która pomogła w sfinansowaniu przyłbic, a także zapewnia ich dystrybucję. Ten gest jest wyrazem wdzięczności i solidarności z tymi, którzy codziennie dbają o stabilne i bezpieczne zaopatrzenie swoich sąsiadów.

Pandemia koronawirusa zmieniła obyczaje zakupowe konsumentów. Jednym z jej efektów jest zmiana roli małych sklepów sąsiedzkich – dla wielu z nas już nie są tylko miejscem dorywczych zakupów „na uzupełnienie”, lecz stały się głównym źródłem zaopatrzenia. Bezpieczeństwo klientów i pracowników takich placówek stało się tym bardziej krytyczne dla zapewnienia lokalnym mieszkańcom stabilnego dostępu do produktów codziennej potrzeby. Małe rodzinne firmy handlowe od samego początku kryzysu zabezpieczają swoich klientów i personel zgodnie z oficjalnymi zaleceniami epidemiologicznymi, ale nie zawsze jest to dla nich łatwe, gdyż nie dysponują takimi samymi możliwościami, jak duże przedsiębiorstwa handlowe.

Na przeciw potrzebom ośmiu tysięcy małych lokalnych sklepów uczestniczących w programie M/promo+ wychodzi polska firma technologiczna Comp Platforma Usług S.A., która we współpracy z Grupą Żywiec przekazuje im w prezencie 10 tysięcy przyłbic ochronnych. Pierwsze 2,5 tysiąca już trafiło do dystrybucji.

Małe sklepy „za rogiem” stały się cichymi bohaterami, którzy działają na mniej widocznej linii walki w czasie pandemii. Na co dzień dbają o to, by nie zabrakło nam produktów podstawowej potrzeby. Aby wesprzeć te lokalne placówki przekazujemy im 10 tysięcy przyłbic ochronnych. Nasz partner strategiczny, Grupa Żywiec pomaga nam w sfinansowaniu oraz sprawnej dystrybucji przyłbic na terenie całego kraju. Przez ten mały wspólny gest chcemy docenić poświęcenie tych lokalnych placówek i zapewnić im niezbędne narzędzia do ochrony osobistej mówi Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platforma Usług S.A.

Przyłbica – co on niej wiemy?

Przyłbica rycerska, czyli średniowieczny ciężki hełm z zasłoną na twarz, zniknęła z pól bitewnych w XVI wieku. Przyłbica ochronna z XXI wieku powróciła w dobie pandemii COVID-19 jako element ochronny zyskujący coraz większą popularność. Obowiązek zasłaniania twarzy wprowadzony na czas pandemii koronawirusa spowodował duży popyt na wszelkiego rodzaje maseczki. Jednak nie każdemu z nas pasuje takie rozwiązanie. Niektórzy narzekają na zsuwające się materiały, inni na to, że przez maseczkę nie da się wygodnie oddychać, a niewygodne gumki lub wykończenia wpijają się w ciało. Przyłbice, zamiast maseczek ochronnych, to także dobre rozwiązanie dla osób, które chodzą w okularach, gdyż niestety szkła potrafią parować, jeśli nosimy maseczki.

Przyłbica – czy można jej używać zamiast maseczki?

Na jednej z konferencji pasowych, która dotyczyła wprowadzenia w Polsce drugiego etapu łagodzenia restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, minister zdrowia został zapytany o to, czy można nosić przyłbicę zamiast maseczki ochronnej. W odpowiedzi potwierdził, że można stosować je zamiennie. Przyłbice wskazane są między innymi w przypadku osób, które w czasie wykonania swojej pracy, są bardziej narażone na zakażenie jak służba zdrowia oraz pracownicy sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć