12 Złotych Medali i Złoty Akant dla MLEKOVITY na targach POLAGRA 2021
Podczas międzynarodowych targów POLAGRA 2021 MLEKOVITA otrzymała aż 13 nagród. Dwanaście linii produktowych zostało nagrodzonych Złotym Medalem MTP, a stoisko statuetką Złotego Akanta.
Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich to nagroda o 40-letniej tradycji przyznawana produktom innowacyjnym, o najwyższej jakości, przygotowanym z myślą o potrzebach nawet najbardziej wymagających konsumentów. Do konkursu rocznie startuje niemal 500 produktów, ale tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje ekspertów, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. W tym roku Sąd Konkursowy przyznał to zaszczytne wyróżnienie w sumie 17 produktom i liniom produktowym targów POLAGRA – Salon Food, z których znaczną większość stanowią wyroby MLEKOVITY. Wśród nagrodzonych znalazło się aż 12 linii produktowych:
- linia batoników twarogowych MiaMu,
- linia Górskich Specjałów z Zakopanego oraz Sanoka,
- linia jogurtów Dar Pure,
- linia Kajmaków Kuchmistrza,
- linia napojów proteinowych Super Body Active,
- linia serków homogenizowanych Polskich,
- linia śmietankowych serków Wypasionych,
- linia serów Cheddar w kawałku, plastrach, wiórkach oraz Cheddar & Mozzarella wiórki,
- linia serów długodojrzewających Diamenty Konesera,
- linia serów pleśniowych La Polle,
- linia śmietan naturalnych i śmietanek Polskich,
- linia śmietanek Polskich UHT 1 l: 36%, 30%; 500 ml: 36%, 30%, 18%, 12%; 330 ml i 250 ml: 30%, 18%, 12%.
– W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów regularnie rozwijamy nasz asortyment, rozszerzając go o kolejne nowości – w tym wiele innowacyjnych produktów. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, dlatego musimy nadążać za aktualnymi trendami. Cieszymy się, że doceniany jest nasz wysiłek wkładany w rozwój asortymentu o nowe wyroby i smaki, ale również produkty o prostym, krótkim składzie, o czym świadczą przyznane Złote Medale dla aż 12 linii produktowych – zarówno nowości, jak Dar Pure, batoniki twarogowe MiaMu czy Kajmak Kuchmistrza, jak i produktów obecnych na rynku dłużej, jak napoje proteinowe Super Body Active, serki Wypasione czy śmietany i śmietanki Polskie – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Poza Złotymi Medalami MLEKOVITĘ uhonorowano również Złotym Akantem (Acanthus Aureus). Nagrody te przyznawane są podczas targów POLAGRA za stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy.
POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji biznesowej w Polsce, jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej i HoReCa. Tegoroczna edycja odbywa się od 4 do 6 października.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.