Komunikaty PR

1,3 mln zł wsparcia przez cztery lata - nowa edycja charytatywnej akcji TIM-u

2023-11-10  |  07:07
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

Ponad 394 000 zł trafią do 21 lokalnych instytucji i organizacji w tegorocznej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów, która tradycyjnie wystartowała w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Jej budżet to rezultat wspólnego zaangażowania TIM-u oraz producentów oferujących swój asortyment na TIM.pl. O tym, gdzie trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu online internauci.

TIM Mikołajów 2023 to już czwarta odsłona charytatywnej inicjatywy TIM-u, zainicjowanej w 2020 roku. Panująca wówczas pandemia zapoczątkowała zmiany w postrzeganiu i doświadczaniu solidarności z osobami z znajdującymi się w potrzebie. Z tego powodu zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom.

Głównym założeniem TIM-u Mikołajów stało się aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów TIM.pl i pozostałych internautów. Partnerzy działają na rzecz akcji, zwiększając jej finansowanie z własnych zasobów. Klienci podejmują z kolei decyzję o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich jest przypisany do jednego z biur handlowych, obejmujących obszar całej Polski i ma możliwość wyboru spośród trzech lokalnych instytucji.

Przełomowa edycja: Bijemy rekord TIM-u Mikołajów

- Po sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, akcja na stałe wpisała się w TIM-owe DNA, a spotkania, podczas których nasi pracownicy wręczają symboliczne czeki, są czasem radości i wzruszeń. Podczas trzech dotychczasowych edycji wraz z producentami asortymentu dostępnego na TIM.pl wsparliśmy 52 lokalne instytucje, przekazując im łącznie 969 tysięcy złotych – wylicza Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Bardzo cieszy mnie tak liczne grono producentów wspierających tegoroczną edycję. Razem tworzymy biznes zaangażowany społecznie, bijąc przy okazji rekord wszech czasów TIM-u Mikołajów – dodaje.

Edycja 2023 jest bowiem największą w historii pod względem liczby zaangażowanych partnerów – jest ich aż 67 (w 2020 roku było to 7 producentów, w 2021 – 35, a w 2022 – 48). Dzięki ich wsparciu pula tegorocznej edycji przekroczy 394 tys. zł (rok temu – 391 tys. zł). W efekcie do 18 beneficjentów trafi minimum 20 tys. zł. Przewidziane są również dodatkowe darowizny w wysokości co najmniej 10 tys. zł dla 3 organizacji, którym nie uda się zdobyć pierwszego miejsca w głosowaniu w poszczególnych regionach, ale znajdą się w czołówce w skali globalnej.

W efekcie wartość łącznego wsparcia przekazanego beneficjentom we wszystkich edycjach TIM Mikołajów przekroczy w tym roku 1,36 mln zł.

Lokalne instytucje czekają na głosy internautów

Wytypowane przez pracowników TIM-u instytucje różnią się zakresem swojej działalności. Wśród nich można znaleźć hospicja i fundacje opiekujące się chorymi podopiecznymi, schroniska dla zwierząt, kluby sportowe oraz instytucje kultury. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez specjalnie przygotowaną ankietę dostępną na stronie https://www.tim.pl/timmikolajow2023/ i potrwa do 30 listopada 2023 roku. W głosowaniu może wziąć udział każdy internauta – również nieposiadający konta na TIM.pl. Wyniki akcji i listę beneficjentów poznamy w mikołajki, a więc 6 grudnia 2023 r.

Partnerzy TIM-u razem w słusznej sprawie

Do TIM-u Mikołajów w 2023 roku dołączyli: ACI Partner, Aniro, Apator, Awex, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, CELLPAK, Cynk-Mal, DAMIR, DOKTORVOLT, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, ELEKTRO-PLAST, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, Ergom, ERKO, ETI Polam, F&F, Finder, Hager, HARTING, HELIOS, HELUKABEL, Impakt, Intelight, JakoHurt, Kanlux, KENO, Knipex, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO Group, Ospel, PCE, Plastrol, Prysmian Group, PXF Lighting, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Sonel, Spamel, TIGA-CYNK, TM Technologie, TOPEX, TT Plast, TTI, V-TAC, Wera, Wiha, Zamel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.