1,3 mln zł wsparcia przez cztery lata - nowa edycja charytatywnej akcji TIM-u

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Ponad 394 000 zł trafią do 21 lokalnych instytucji i organizacji w tegorocznej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów, która tradycyjnie wystartowała w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Jej budżet to rezultat wspólnego zaangażowania TIM-u oraz producentów oferujących swój asortyment na TIM.pl. O tym, gdzie trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu online internauci.
TIM Mikołajów 2023 to już czwarta odsłona charytatywnej inicjatywy TIM-u, zainicjowanej w 2020 roku. Panująca wówczas pandemia zapoczątkowała zmiany w postrzeganiu i doświadczaniu solidarności z osobami z znajdującymi się w potrzebie. Z tego powodu zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom.
Głównym założeniem TIM-u Mikołajów stało się aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów TIM.pl i pozostałych internautów. Partnerzy działają na rzecz akcji, zwiększając jej finansowanie z własnych zasobów. Klienci podejmują z kolei decyzję o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich jest przypisany do jednego z biur handlowych, obejmujących obszar całej Polski i ma możliwość wyboru spośród trzech lokalnych instytucji.
Przełomowa edycja: Bijemy rekord TIM-u Mikołajów
- Po sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, akcja na stałe wpisała się w TIM-owe DNA, a spotkania, podczas których nasi pracownicy wręczają symboliczne czeki, są czasem radości i wzruszeń. Podczas trzech dotychczasowych edycji wraz z producentami asortymentu dostępnego na TIM.pl wsparliśmy 52 lokalne instytucje, przekazując im łącznie 969 tysięcy złotych – wylicza Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Bardzo cieszy mnie tak liczne grono producentów wspierających tegoroczną edycję. Razem tworzymy biznes zaangażowany społecznie, bijąc przy okazji rekord wszech czasów TIM-u Mikołajów – dodaje.
Edycja 2023 jest bowiem największą w historii pod względem liczby zaangażowanych partnerów – jest ich aż 67 (w 2020 roku było to 7 producentów, w 2021 – 35, a w 2022 – 48). Dzięki ich wsparciu pula tegorocznej edycji przekroczy 394 tys. zł (rok temu – 391 tys. zł). W efekcie do 18 beneficjentów trafi minimum 20 tys. zł. Przewidziane są również dodatkowe darowizny w wysokości co najmniej 10 tys. zł dla 3 organizacji, którym nie uda się zdobyć pierwszego miejsca w głosowaniu w poszczególnych regionach, ale znajdą się w czołówce w skali globalnej.
W efekcie wartość łącznego wsparcia przekazanego beneficjentom we wszystkich edycjach TIM Mikołajów przekroczy w tym roku 1,36 mln zł.
Lokalne instytucje czekają na głosy internautów
Wytypowane przez pracowników TIM-u instytucje różnią się zakresem swojej działalności. Wśród nich można znaleźć hospicja i fundacje opiekujące się chorymi podopiecznymi, schroniska dla zwierząt, kluby sportowe oraz instytucje kultury. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez specjalnie przygotowaną ankietę dostępną na stronie https://www.tim.pl/timmikolajow2023/ i potrwa do 30 listopada 2023 roku. W głosowaniu może wziąć udział każdy internauta – również nieposiadający konta na TIM.pl. Wyniki akcji i listę beneficjentów poznamy w mikołajki, a więc 6 grudnia 2023 r.
Partnerzy TIM-u razem w słusznej sprawie
Do TIM-u Mikołajów w 2023 roku dołączyli: ACI Partner, Aniro, Apator, Awex, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, CELLPAK, Cynk-Mal, DAMIR, DOKTORVOLT, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, ELEKTRO-PLAST, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, Ergom, ERKO, ETI Polam, F&F, Finder, Hager, HARTING, HELIOS, HELUKABEL, Impakt, Intelight, JakoHurt, Kanlux, KENO, Knipex, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO Group, Ospel, PCE, Plastrol, Prysmian Group, PXF Lighting, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Sonel, Spamel, TIGA-CYNK, TM Technologie, TOPEX, TT Plast, TTI, V-TAC, Wera, Wiha, Zamel.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.